Leif-Tore Mellemstrand Skrevet August 2, 2007 Skrevet August 2, 2007 Hei! Har bestillt senkesett til min E46 316i 2003 modell. Bestillte 40/50 senking, men jeg er litt skeptisk til om det går bra uten å skifte demper? PS! Det er ikke M understell. Så det er vel orginale demper som står på :s Har og AC Schnitzer type XI R 19 x 8,5 225/35 på denne bilen. Som gjør innpresset veldig feil. Men har testet bilen full lastet og med svære folk bak i og det kjennes ut til å gå bra. Noen andre som har prøvt dette på sine E46?
Ad|oS Skrevet August 2, 2007 Skrevet August 2, 2007 Den uskrevne regelene sier vel 40mm uten å skifte dempere. Likevel blir nok bilen bedre å kjøre med litt stivere og kortere dempere vil jeg tro.
Leif-Tore Mellemstrand Skrevet August 3, 2007 Forfatter Skrevet August 3, 2007 Den uskrevne regelene sier vel 40mm uten å skifte dempere. Likevel blir nok bilen bedre å kjøre med litt stivere og kortere dempere vil jeg tro. Okei, takker for tipset, men tar sjangsen og prøver så kan jeg gi en tilbake melding om hvordan det gikk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå