mEhE Skrevet August 2, 2007 Skrevet August 2, 2007 skal muligens hente 2 biler + en hau med deler, men problemet mitt er at disse bilene står 90mil fra der jeg bor.. og begge bilene + delene må hentes på henger..med andre ord ingen er i kjørbare stand.. hvordan kan jeg få fraktet disse bilene fra molde til mandal billigst? hva med og leid en lastebil evt fått en lastebil til og hente eller vil dette bli svindyrt??
oddis Skrevet August 2, 2007 Skrevet August 2, 2007 Først ville jeg vurdert hvor mye bilene er verdt.. Leie av 2 biltraller og en ekstra kompis tur retur. Bare å regne på kostnadene. Det beste er om du hadde hatt noen kompiser som kjører lastebil med mulighet for å frakte med seg de.
Scirre Skrevet August 2, 2007 Skrevet August 2, 2007 hmm er det ikke finn.no som har reklame for biltransport ? koster heller ikke så altfor mye å leie bilhenger noen dager heller
Berre83 Skrevet August 2, 2007 Skrevet August 2, 2007 du kan jo eventuelt høre med autolink de kjører over hele landet.
mEhE Skrevet August 2, 2007 Forfatter Skrevet August 2, 2007 Det beste er om du hadde hatt noen kompiser som kjører lastebil med mulighet for å frakte med seg de. kom på nå at broren til dama er yrkeslastebilsjofør,for ta en tlf og høre... han kjører normalt kristansand - stavanger men mulig han kan låne lastebil i fritida.. er vel 700kr dagen pr bilhenger? 1400kr bare for 1 dag.. går ivertfall 2 dager opp og ned og det blir 2800kr bare for og leie bilhenger. søkte på autolink etter priser men de skriver at bilen må være i kjørbare stand for og kunne frakte den.
S.Arnesen Skrevet August 2, 2007 Skrevet August 2, 2007 bilen må være i kjørbar stand for å få ett firma til å frakte de ja, dette koster også som regel fra 4000 og oppover når det gjelder så lang avstand.... leide bilhenger på statoil i fjor høst, de skulle ha 400 pr dag....
mEhE Skrevet August 2, 2007 Forfatter Skrevet August 2, 2007 uff...det virker håpløst dyrt uansett.. regnet ut det blir rundt 4000kr bare i bensin fram og tilbake for 2 biler + leie av 2 hengeren,om det stemmer med 400kr pr dag og man bruker 2 dager må man legge til 1600kr til.. for håpe broren til dama klarer og ordne det noe billigere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå