Harald e30R Skrevet August 9, 2007 Skrevet August 9, 2007 Oj skal si du går på ja.. tenkt noe på farge ennå? kommet noe lenger?
seid Skrevet August 10, 2007 Forfatter Skrevet August 10, 2007 Har tenkt hvit eller gul. Hvit er racing farge da men har også lyst på gul som min gammle e30 (mondeogul) Den er rensket og klar nå til behandling. Må bare finne noen til å syrevaske eller sandblåse den.
StrexX Skrevet August 11, 2007 Skrevet August 11, 2007 kan bli tøft detta!!! helt klart! forsett med jobbinga og bilder! lett trimma 325 motor må da gå greit i et ribba karosseri, som du skal ha som lekebil, hvis du ikke har budsjett til større motor(f.eks m3 osv)
Klinz Skrevet August 11, 2007 Skrevet August 11, 2007 Ser ut som du har godt og gjere, men de er jo morsomt og da og bygge opp igjen og ikke minst første kjøretur!
seid Skrevet August 16, 2007 Forfatter Skrevet August 16, 2007 Har ikke funnet noen til å blåse bilen enda. kan bli tøft detta!!! helt klart! forsett med jobbinga og bilder!lett trimma 325 motor må da gå greit i et ribba karosseri, som du skal ha som lekebil, hvis du ikke har budsjett til større motor(f.eks m3 osv) Har vurdert S14 motor ja, men det blir ikke i første omgang. Leker med tanken om en M50B25 i første omgang. Så kansje når hurrakontoen renner over kan jeg slå på tråden til Køhler. Sugemaskin S14 på 2,9 liter
seid Skrevet August 16, 2007 Forfatter Skrevet August 16, 2007 Ser ut som du har godt og gjere, men de er jo morsomt og da og bygge opp igjen og ikke minst første kjøretur! Så rett så rett
HelgePer Skrevet August 16, 2007 Skrevet August 16, 2007 Se her ja! Her skjer det saker og ting. Liker planene du har med gamlebilen min. Du får lage den ferdig med S14 så får jeg kjøpe den tilbake.
R.E.H Skrevet August 20, 2007 Skrevet August 20, 2007 kjempebra prosjekt! ikke mange som tar alt så grundig! stå på! oppdater med bilder så ofte så mulig så holder du liv i tråden, og nå rdu får kommentarer hjelper det ofte litt på arbeidsinnsatsen og:)KNALL!
seid Skrevet August 20, 2007 Forfatter Skrevet August 20, 2007 Takk for alle tilbakemeldinger Men nå blir de sikkert ikke no bmw skruing på ett par uker, kjørte bilcross i går og gikk på taket. Så må nok rette opp den nå først, nytt løp om 14 dager. Mye overtid på jobben denne uken attpå alt.
Mikke1981 Skrevet August 20, 2007 Skrevet August 20, 2007 Dette må seriøst bli bra:) Og 100% rustfri. Blir en del jobb og skru allt sammen igjen men det blir nok tøft til slutt!
BMW_Larsen Skrevet August 20, 2007 Skrevet August 20, 2007 en m30b35 får du vell ganske rimelig å vill funke godt i denne.. stå på.. blir bra dette..
seid Skrevet August 24, 2007 Forfatter Skrevet August 24, 2007 en m30b35 får du vell ganske rimelig å vill funke godt i denne..stå på.. blir bra dette.. Alle har jo det i e30ène sine, så jeg har lyst på noe annet. Men jeg har ikke bestemt meg for hva annet jeg skal gå for.
seid Skrevet August 24, 2007 Forfatter Skrevet August 24, 2007 Se her ja! Her skjer det saker og ting. Liker planene du har med gamlebilen min. Du får lage den ferdig med S14 så får jeg kjøpe den tilbake. Med litt prisøkning håper jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå