Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har oxo adapter greinrør fra ppf med ny t34xs som passer på orginale eksosmanifoilene til m20 -bud- adapter strøken

535hartge dyser -1000kr(ikke sikker men 535 i hvertfall) 800

Raceventilfjærer m20 NYE

Skrevet

Er åpen for bud på div deler.

Kun blokk med veiv og div exstriør

kun innsug med div deler osv kom med forslag på hva dere kunne tenkt dere og eve bud (ikke skambud) alt er i topp stand og nytt\lakkert

Har flere bunnpanner og innsug men det som er aventert er veldig bra ordnet. Bilder kommer men kan sendes på mms om intresse.

• 2 weeks later...
Skrevet

Kan selges som komplett turbomotor med alle deler som trengs:

Topp:

-Porta

-z45 turbokam ny

-orginale nye ventiler og nye shrics sportsfjærer og alu retainers

-sveisa kjølekanaler

-orginal eksos manifoil med adaptergreinrør fra ppf og xst34 turbo m\wg nytt.. alt av slitedeler oppgradert eller orginale nye deler.

-topp oxo linjeært honet av kamleier

-orginalt innsug med 380cc dyser og orginal btr + justerbar btr fra a-dekk

Motor:

-Sitter 524tds veiv (nitrert) i, polert opp og 100% ok

-Nye deksler og nye pakninger eksternt på motor.

-Motor sanblåst og kjemisk rensa etterpå, krysshonet og planet.

-Nye bærelager og rådelager + stempelringer

-12stk stempler - 6stk planet\freset av squishen men med bred sjørtekant, 6stk fra 88+kat motoren.

-Ny vannpumpe.

-org oljepumpe

-Ny 3mm MLS og ARP bolter

finnes oxo ms1v3 med adapter til orginal motronic nytt..+ ledningsnett og alle følere. kan komplettere hele greiene ved seriøse bud. er åpen for bytte + penger. dette er ikke noe jeg må kvitte meg med men har fått ny motor i hus og dette står på stua og støver.

Kan ikke gi noe direkte pris på dette men pm eller reply ved intresse 8)

ligger noe bilder her en plass.

http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=33046&highlight=

Skrevet

Vurderer å demontert en del pga etterspørsler på deler kan selge alt i div deler men vil se hva jeg da eventuelt blir sittende igjen med selv.

Bare komme med bud på hva dere trenger, exs:

bare blokka, dieselveiv 524 tds (skal være balansert),tom porta topp eve med alt org nytt med innmat da ikke kam pga mulig solgt.stempler,råder,535dyser og 380cc dyser 3.8b,adaptergreinrøret osv

Kom med forslag så skal jeg vurdere om inressen for en del smådeler er verd det.

Legg oxo ved bud på de delene på det du mener er aktuell.

mvh

Skrevet
hva vil du ha for toppen? ovilken type topp har du?

det er 2 m20b25 topper som er planet,portet ganske mye i kanaler og litt i comp rom, sveiset kjølekanaler og alt nytt av innmat :wink:

skal du ha den tom eller med innmat da eve?

den ene er en 885 og den andre slutter på 731 og er den som mest sansynlig vil være billigst.

885 toppen har kostet meg over 15lapper med all porting,sveising,planing, nye styringer,nye schricks sportsventiler,nye dbilas race ventilfjører med cromo retainers,z45 og z58 turbokam (har begge) linjeær honet i kamleier std mål.nye org vippearmer med nye exsentriske skiver og bolter.

vanskelig å si en pris for meg, får heller si hva som trengs å komme med bud så skal jeg vurdere de.

Skrevet
Bilder av adapter grenrøret?

det er ett ppf adaptergreinrør, er som nytt med exsosbandage på.

Har ikke noe bilder nå, venter på kamera.

Skrevet

Kan selges med meget bra e30 chassi som ett slags komplett prosjekt ligger bilder av e30 på wankeltråden min her inne.mye påkostet alt. er eve bare avtale en overtagelsespris på hele greiene. står bare støver her. tenkte montere bunndel i helga og mulig toppen men vente se hva som skjer. er åpen for forslag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...