Martin. Skrevet August 2, 2007 Share Skrevet August 2, 2007 Har funnet ut at ebay har store mengder av felgene jeg har lyst på til min e36. Men hvordan er det å kjøpe felger på ebay fra USA? Er frakt osv fryktelig dyrt? Og er det moms osv på sånne varer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet August 2, 2007 Share Skrevet August 2, 2007 Kjøp av ting via ebay er null prob. Frakt kan bli dyrt på svære ting, båtfrakt er billigere hvis du vil vente til neste år. Må betale moms ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
isanfa Skrevet August 2, 2007 Share Skrevet August 2, 2007 MVA må du alltid betale på varer du importerer. Men det går og spørre om selger kan skrive ned verdien på varen, slik at det blir mindre MVA. Det går som regel bestandig greit. Ang frakt så er ca 3000 kr en grei pris fra USA på 4 felger. Er jo ganske mye vekt. Bestillte 4 felger fra Hong kong, og måtte ut med ca 3600 i frakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin. Skrevet August 2, 2007 Forfatter Share Skrevet August 2, 2007 Så det å kjøpe replace felger fra statene er ikke like billig som det ser ut som når alt kommer til alt altså. Var redd det var sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oak Skrevet August 2, 2007 Share Skrevet August 2, 2007 Låner tråden din litt her jeg:) Tenkte jeg skulle bestille meg et sett med felger fra modbargains. Disse koster 699$ + 99$ for frakt innenfor USA. Altså 798$ = ca 4700 kroner. Felgene veier ca 11 kg stk... Er det noen smarte hoder som greier å regne ut hvor mye jeg må ut med totalt, hvis jeg bruker JetCarrier til frakt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå