Ad|oS Skrevet August 4, 2007 Share Skrevet August 4, 2007 Nydelig! Passet bilen utrolig godt... Perfekt senk i mine øyne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwBoy///M Skrevet August 5, 2007 Share Skrevet August 5, 2007 utrolig pent de felgene passa perfekt. passa bedre på din bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jäger Skrevet August 5, 2007 Forfatter Share Skrevet August 5, 2007 (endret) SOLGT Endret Juni 21, 2022 av jäger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ropa Skrevet August 5, 2007 Share Skrevet August 5, 2007 Ble jo rått som snus det der passet som hånd i hanske.. Men vis det var noe å sette pekefingern på, så var det jo at bremsene så litt småe ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frossi Skrevet August 5, 2007 Share Skrevet August 5, 2007 Tja det går temmelig problemfritt. Noe sporing har jeg jo med 245 bred gummi foran. Men det er ikke mer enn jeg hadde med 215/45-17 på en volvo 850 jeg hadde (!). PS Utrolig hvor godt dette beistet sitter på veien med desse dekka! Har også 245 foran og bak. Det er ikke bare å "sove i timen" når jeg kjører på motorveien ... må passe på at den ikke stikker av. Vil dette kunne bli noe bedre med en lavere dimensjon - tenker da på å redusere til 235 ? Uansett - utrolig flott bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rommis Skrevet August 6, 2007 Share Skrevet August 6, 2007 Nyyyyyyyyydelig kombinasjon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jäger Skrevet August 8, 2007 Forfatter Share Skrevet August 8, 2007 (endret) SOLGT Endret Juni 21, 2022 av jäger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oderschvank Skrevet August 8, 2007 Share Skrevet August 8, 2007 nice, ble skikkelig bra dette her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raymotor Skrevet August 8, 2007 Share Skrevet August 8, 2007 den va fin ja;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yezz Skrevet August 14, 2007 Share Skrevet August 14, 2007 kor mykje måtte du blø for desse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wildbill Skrevet August 14, 2007 Share Skrevet August 14, 2007 Litt sent ute, men dette var en utrolig fin kombo. Må få meg M front, senk, og litt fetere felger selv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jäger Skrevet August 21, 2007 Forfatter Share Skrevet August 21, 2007 (endret) SOLGT Endret Juni 21, 2022 av jäger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Skrevet August 21, 2007 Share Skrevet August 21, 2007 Ble fint det der! Rått! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thor birger Skrevet August 21, 2007 Share Skrevet August 21, 2007 helt konge , kostet en del det der tenker jeg . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aizman Skrevet August 22, 2007 Share Skrevet August 22, 2007 Sinnsykt rått. De felga å den senken på den bilen der er Perfekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå