Friksen Skrevet Mai 29, 2008 Share Skrevet Mai 29, 2008 kan du ikke bare ha den a? nå er det nesten gi bort pris snart.. er ikke lett marked om dagen gitt.. har selv 2biler som skal vekk.. og endelig etter nesten 4+månder så ryker min bmw nå i inbytte på en e61.. så mben til samboern er norges billigste i forhold til alder å km.. meeen ingen ringing.. så den blir nok arbeidsbil snart.. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jäger Skrevet Mai 31, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2008 (endret) SOLGT Endret Juni 21, 2022 av jäger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nygata Skrevet Oktober 18, 2008 Share Skrevet Oktober 18, 2008 Hei Hvor mye måtte du endre på felgene for å få de til å passe? Jeg har en 540 E39 99 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Citrus Skrevet Oktober 23, 2008 Share Skrevet Oktober 23, 2008 Har samme oppsettet, og mener jeg tok av 1,6mm i diameter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå