Anderslien Skrevet August 29, 2007 Forfatter Skrevet August 29, 2007 Er //M ventilhettene låsbare? Det er ikke en spesiell nøkkel på de så ingen får stjelt de eller noe nei. Hvis det var det du lurte på da
Kris Skrevet August 30, 2007 Skrevet August 30, 2007 Er //M ventilhettene låsbare? Det er ikke en spesiell nøkkel på de så ingen får stjelt de eller noe nei. Hvis det var det du lurte på da Har sett de til salgs før og da sto det at de kunne låses/skrus fast med en liten umbraconøkkel..
Yezz Skrevet August 30, 2007 Skrevet August 30, 2007 skaffar du LED-baklykter til E46 sedan? sånne som du berre sitt rett på plass utan noko om og men, og til ein bra pris self.?
Yezz Skrevet August 30, 2007 Skrevet August 30, 2007 skaffar du originale LED-baklykter til E46 sedan? sånne som du berre sitt rett på plass utan noko om og men, og til ein bra pris self.?
boost Skrevet August 30, 2007 Skrevet August 30, 2007 folk får ha med seg litt stash på bmw ccn:) fort ein kjøper.. eg trenger ventilhetter:)
Anderslien Skrevet August 30, 2007 Forfatter Skrevet August 30, 2007 Er //M ventilhettene låsbare? Det er ikke en spesiell nøkkel på de så ingen får stjelt de eller noe nei. Hvis det var det du lurte på da Har sett de til salgs før og da sto det at de kunne låses/skrus fast med en liten umbraconøkkel.. Det er mulig. Skal se på de ventilhettene jeg har liggende jeg Yezz InnleggSkrevet: Tor Aug 30, 2007 14:34 Tittel: skaffar du originale LED-baklykter til E46 sedan? sånne som du berre sitt rett på plass utan noko om og men, og til ein bra pris self.? Ja, jeg kan skaffe det. Passer rett inn. Må vite årsmodellen på bilen din hvis du vil at jeg skal bestille. Skal ha ca. 2000kr for de. Avhengig av årsmodell. boost InnleggSkrevet: Tor Aug 30, 2007 14:57 Tittel: folk får ha med seg litt stash på bmw ccn:) fort ein kjøper.. eg trenger ventilhetter:) Jeg skal ta med det jeg har. Har ikke igjen så mye, men skal da ha med litt Ventilhetter, blant annet. Kom bort til en svart 540ia på lørdag på bmw treffet, så skal du få kjøpt noen
kennethb Skrevet September 8, 2007 Skrevet September 8, 2007 Jeg skulle gjerne hatt E34 Angel eyes hovedlykter og hvite blinkers foran? har du dette og evt hvor mye skal du ha for dette? Er det lang ventetid?
Mboy Skrevet September 8, 2007 Skrevet September 8, 2007 Heisann. Skulle hatt den girkula som det står ///M også short shift på. Har du den enda?
Anderslien Skrevet September 8, 2007 Forfatter Skrevet September 8, 2007 Mye for disse:Link Hva slags bil skal du ha de til? E36? 2 dørs eller 4 dørs?
Anderslien Skrevet September 8, 2007 Forfatter Skrevet September 8, 2007 320i sedan, 1992 modell. Kan skaffe noen som er nesten like til 1100kr. Ser sånn ut: http://i57.photobucket.com/albums/g210/ ... /e36-1.jpg Ellers kan jeg skaffe noen andre til 1300kr. Ser sånn ut: http://i57.photobucket.com/albums/g210/ ... 64dled.jpg
Anderslien Skrevet September 9, 2007 Forfatter Skrevet September 9, 2007 Har du fått sjekka de ventilhettene enda? Ja. Det var med en umbraco nøkkel, så du får låst de. Anders
Anderslien Skrevet September 12, 2007 Forfatter Skrevet September 12, 2007 Har oppdatert første siden med fler bilder av ting og satt ned litt priser Bare å spørre hvis du ikke finner det du er ute etter på siden her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå