Gå til innhold

M-pedaler, Baklykter, M3 speil, Angel eyes osv selges billig

Anbefalte innlegg

• Svar 160
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Hei du .. Trenger noe småtteri

Baklykter til e 36 SEDAN som er sorte oppe og røde nede ?

M teck emblem til grill og bak til e 30 ?

Sleng me en m teck caps også vist du har desse delene ???

Er m - emblema små ( NORMAL størrelse på ??

Er dette skikkelige lykter eller sånn som begynner og dugge etter 3 dager ,,,,, ????

Skrevet
Hei du .. Trenger noe småtteri

Baklykter til e 36 SEDAN som er sorte oppe og røde nede ?

M teck emblem til grill og bak til e 30 ?

Sleng me en m teck caps også vist du har desse delene ???

Er m - emblema små ( NORMAL størrelse på ??

Er dette skikkelige lykter eller sånn som begynner og dugge etter 3 dager ,,,,, ????

PM sendt :)

• 3 months later...
Skrevet

Hei, en stund siden tråden her var aktiv ser jeg, men lurer på hva du har å tilby av lykter til e46 coupe?

Kunne tenkt meg to frontlykter med AE. De må være med xenon i nærlyset og ringene bør være av den litt hvitere typen. Ikke helt gul. Aut. høydejustering må lyktene også støtte. Det må også være feste til lyktespylingsmotoren på undersiden. Gjerne med titan-innsatser :)

M3 led baklykter er også interresangt.

Er dette noe du skaffer og isåfall pris?

Skrevet
Hei, en stund siden tråden her var aktiv ser jeg, men lurer på hva du har å tilby av lykter til e46 coupe?

Kunne tenkt meg to frontlykter med AE. De må være med xenon i nærlyset og ringene bør være av den litt hvitere typen. Ikke helt gul. Aut. høydejustering må lyktene også støtte. Det må også være feste til lyktespylingsmotoren på undersiden. Gjerne med titan-innsatser :)

M3 led baklykter er også interresangt.

Er dette noe du skaffer og isåfall pris?

Ja, ble litt mye for meg før jul, fordi det var så sinnsykt mange som kjøpte. Så har ikke orket å tatt opp igjen posten.

Jeg kan skaffe de frontlyktene, men da vet jeg ikke om du får på den lyktespylermotoren. Dette var grunnen til at jeg avbestilte mine sånne. Og da må jeg bestille xenon som jeg setter inn i tillegg, fordi du får ikke inn originale xenon. Kan få lyktene for 2500kr hvis det er interessant.

Sjekk posten min om bilen min på side 5, så står det priser på Led baklykter :)

Skrevet

ok.. nei, da blir det vel ikke aktuelt. Er ute etter å gjøre det mest mulig cleant nedi motorrommet.. hater ekstra ledninger og dupeditter :?

Helst skulle jeg hatt bixenonlykter med ringer i samme farge som de ettermonterte, men det er vel ikke å oppdrive..

Skrevet
ok.. nei, da blir det vel ikke aktuelt. Er ute etter å gjøre det mest mulig cleant nedi motorrommet.. hater ekstra ledninger og dupeditter :?

Helst skulle jeg hatt bixenonlykter med ringer i samme farge som de ettermonterte, men det er vel ikke å oppdrive..

Ja, blir vanskelig det gitt :?

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Skrevet
Hei!

Får du tak i E36 M3 speil med adapter til E30?

Stuggu :shock:

Ja, jeg gjør det.

Kan få de for 1700kr. Med alt av monteringsdeler. Disse er manuelle da.

• 2 months later...
Skrevet
Du har ikke hvite blinklys til E34?

Jo, har det. Har baklys med hvite blinklys bak, hvite sideblinklys og hvite blinklys foran :) Send PM ved interesse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...