Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann. Jeg er ny her på forumet, og holder pr dags dato på å skal importere meg en 04 mod BMW E-46 320TD Stv, med alt utstyr untatt m-sport understell. Men med 16:9 navigasjon, skinn sportseter, mulitfunksjonsratt, servicehefte, xenon, 16" alu, aldri vært skadet, alltså 100% strøken bil. Men det jeg lurer på, er det orginalt Angel Eyes på disse bilene? Og noen som har noen ideer om hvor jeg får kjøpt m-sport frontfanger og 30/30 senkefjærer til bilen? Titta litt på gsbildeler, men fant m3 look kit bare:( Trenger kun m-sport front jeg, og senkefjærer. Takk på forhånd:)

Mvh

Skrevet

Du kan jo f.eks høre med din nærmeste bmw forhandler angående pris på M-fronten... M-sideskjørt kostet nesten ingenting fant jeg ut. Fronten koster nok litt mer pga du trenger nye grøftelys etc... Men det koster da ikke så mye å ringe og sjekke.

Angeleyes har ikke E46 nei.

Skrevet

Gå inn på Koed.dk og gjør følgende:

Onlinekatalog ® E46 ® Nye dele ® M Technic

Der finner du M-Tech 2 fronten til rett under 2000,-dkk inkl. tåkelys.

Der har de også senkefjærer.

Håper dette kan være til hjelp!

Skrevet

Anbefaler deg å utføre disse modifikasjonene på bilen før du importerer den. Jeg importerte en E46 og monterte på takrails bl.a. før jeg tok den inn. 2.500,- ferdig montert mot 8.000,- på Autozentrum.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...