Tommen Skrevet August 3, 2007 Skrevet August 3, 2007 Heisann. Jeg er ny her på forumet, og holder pr dags dato på å skal importere meg en 04 mod BMW E-46 320TD Stv, med alt utstyr untatt m-sport understell. Men med 16:9 navigasjon, skinn sportseter, mulitfunksjonsratt, servicehefte, xenon, 16" alu, aldri vært skadet, alltså 100% strøken bil. Men det jeg lurer på, er det orginalt Angel Eyes på disse bilene? Og noen som har noen ideer om hvor jeg får kjøpt m-sport frontfanger og 30/30 senkefjærer til bilen? Titta litt på gsbildeler, men fant m3 look kit bare:( Trenger kun m-sport front jeg, og senkefjærer. Takk på forhånd:) Mvh
R Andersen Skrevet August 3, 2007 Skrevet August 3, 2007 Det er ikke orginalt med angeleyes på den bilen.
Espen M33 Skrevet August 3, 2007 Skrevet August 3, 2007 Du kan jo f.eks høre med din nærmeste bmw forhandler angående pris på M-fronten... M-sideskjørt kostet nesten ingenting fant jeg ut. Fronten koster nok litt mer pga du trenger nye grøftelys etc... Men det koster da ikke så mye å ringe og sjekke. Angeleyes har ikke E46 nei.
Toms Skrevet August 3, 2007 Skrevet August 3, 2007 Gå inn på Koed.dk og gjør følgende: Onlinekatalog ® E46 ® Nye dele ® M Technic Der finner du M-Tech 2 fronten til rett under 2000,-dkk inkl. tåkelys. Der har de også senkefjærer. Håper dette kan være til hjelp!
larserso Skrevet August 3, 2007 Skrevet August 3, 2007 Anbefaler deg å utføre disse modifikasjonene på bilen før du importerer den. Jeg importerte en E46 og monterte på takrails bl.a. før jeg tok den inn. 2.500,- ferdig montert mot 8.000,- på Autozentrum.
Ellingsen B. Skrevet August 3, 2007 Skrevet August 3, 2007 GS bildeler selger komplett org. M pakke for ca 12500,- inkl mva.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå