TheMan Skrevet August 3, 2007 Share Skrevet August 3, 2007 Har noen forslag og bilder av 18" felger til en svart e-46 touring. Skriv gjerne dim./pris og hvor det er kjøpt. Skal ha nye felger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet August 3, 2007 Share Skrevet August 3, 2007 jeg har sedan og ikke touring e46, men jeg kjører replika ///M-dobbeleike II 225/45/17, tror denne pakka koster ca 10k disse felgene kan du f.eks få i dim 225/40/18 Ellers er jo Hartge classic-felgene veldig pene på e46, og bmw generelt;) og veldig mange kjører jo BBS challenge-felger..men, som jeg har sagt så mange ganger før, så syns jeg de har blitt litt for vanlige, så hvis du vil skille deg ut fra mengden så velg en annen type felger:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet August 3, 2007 Share Skrevet August 3, 2007 Holder på med akkurat det samme som deg om dagen! Skal ha felger til orientblå touring. Jeg leter fortsatt... Trodde jeg fant de perfkte felgene da jeg kom over O.Z. Gallileo III, men de koste 12.000+mva per felg... For dyrt for meg. Det er veldig vanskelig å finne fine felger, men for tiden så funderer jeg på tre typer felger: -Hamman HM2 -BBS CH -Hartge classic replica. Tre forskjellige typer felger som alle er veldig fine på 3-serie:) Har ikke klart å bestemme meg enda, så si gjerne ifra om du kommer over noe pent:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå