Oddi84 Skrevet August 3, 2007 Skrevet August 3, 2007 Har en 325 e36 nå, men skal skifte motor til 328. Jeg har chip, trimcams, effektanlegg, KN-filter og KOED grenrør. Er det noen her som vet sånn ca hvor mye effekt det blir? Er dritspent på hvordan dette blir
-Anders- Skrevet August 3, 2007 Skrevet August 3, 2007 Hei! Les litt i denne tråden du. http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=28810
Oddi84 Skrevet August 8, 2007 Forfatter Skrevet August 8, 2007 Tror dette kan bli rått ja \:D/ Men det koster tydeligvis å gjør d skikkelig. Får se hvor mye mer jeg gidder å gjøre.
Øyvind L. Skrevet August 8, 2007 Skrevet August 8, 2007 Hvis ikke du har justert chipen inn på rullende landevei så tipper jeg at du kansje har litt mindre enn originalt.
Oddi84 Skrevet August 9, 2007 Forfatter Skrevet August 9, 2007 Hvis ikke du har justert chipen inn på rullende landevei så tipper jeg at du kansje har litt mindre enn originalt. Mindre enn orginalt?? Hmm... Har kjøpt den av TSracing. Jeg regner med at de har litt peiling. Men jeg skal faktisk sjekke.
Øyvind L. Skrevet August 9, 2007 Skrevet August 9, 2007 Har du bytta kammer så må chipen programeres for å jobbe sammen med de nye trimm kammene. Å kjøpe en chip over tlf eller internett funker dårlig da.. Du må vite på effektkurven disse kammene dine gir effekten.. Kansje disse kammene dine yter best på 7000 omrd!! Det er litt kjedelig hvis motoren din sperrer på 6800 feks. Da kan du få mindre effekt enn du hadde originalt. Nå vet ikke jeg ossen kammer du har, men det er slik det virker med kvassere kammer vertfall.
MGR Skrevet August 9, 2007 Skrevet August 9, 2007 jeg kjøper motoren din da! å det du skal selge! viss du ska selge den da.. med girkasse?
Oddi84 Skrevet August 10, 2007 Forfatter Skrevet August 10, 2007 Øyvind.L De har en avd. her i Stavanger så de har hatt bilen inne. Ikke etter jeg fikk på kvassere kammer, men sperra slår inn på 7000 omrd. Det må vel være bra? MGR Har allerede solgt motoren...
TB328i Skrevet August 10, 2007 Skrevet August 10, 2007 Har en 325 e36 nå, men skal skifte motor til 328. Jeg har chip, trimcams, effektanlegg, KN-filter og KOED grenrør. Er det noen her som vet sånn ca hvor mye effekt det blir? Er dritspent på hvordan dette blir innsug? må jo ha 2,5 innsug!
Øyvind L. Skrevet August 11, 2007 Skrevet August 11, 2007 Øyvind.LDe har en avd. her i Stavanger så de har hatt bilen inne. Ikke etter jeg fikk på kvassere kammer, men sperra slår inn på 7000 omrd. Det må vel være bra? MGR Har allerede solgt motoren... Er vanskelig å svare på over nettet, men det kan godt hende det.. Er den chipen justert til å jobbe sammen med kammen din så er jo det veldig bra.. Er ikke mange som gjør så mye jobb ut av det..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå