xibriz Skrevet August 3, 2007 Skrevet August 3, 2007 Se videoen: http://www.mobilemag.com/content/100/354/C13024/ Bare for å skape litt diskusjon
Azeton Skrevet August 3, 2007 Skrevet August 3, 2007 ja, dem skryter rs4 opp i skyene der. M5en er vel litt tung og sløv
xibriz Skrevet August 3, 2007 Forfatter Skrevet August 3, 2007 Man kan vel trøste seg med at det er kvartmila som gjelder
Steffan C Skrevet August 3, 2007 Skrevet August 3, 2007 Er virkelig imponert over det Quattro systemet til Audi, tåler utrolig mye power . Og jeg kunne godt tenke meg E60/61 M5 med manuel gir .
Bjørner Skrevet August 3, 2007 Skrevet August 3, 2007 Merkelig test, M5 og RS4, som de for øvring kommenterer i innleding.. Ikke spesielt overraskende konklusjon, M5 er vel ikke produsert for å konkurrere med RS4. Men du verden for noen råskinn av noen biler , men sku nok ha kjørt ræva a dæm med tds'n
Lars89 Skrevet August 3, 2007 Skrevet August 3, 2007 Jeg ville aldri hatt en M5 manuell i nåværende versjon av grunnene nevnt i filmen. Å ikke kunne slå av antispinn/skrens er helt på tryne. Skulle tro at kjøperne M5 manuell ville ha litt mer kontroll, men istedet får de det motsatte.
Chriso Skrevet August 3, 2007 Skrevet August 3, 2007 Dette med DTC og manuell var merkelig ja. Jeg forstår heller ikke at SMGen gjør den tregere? Stemmer det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå