Gå til innhold

Anng E39 M5-bakfangeren

jäger
 Share

Anbefalte innlegg

du kan få innsatsen til M5 fangeren med hengerfeste!

men det er vel egentlig M-tech innsats og ikke M5! men du har vel uansett ikke 4 rør på stasjonsvogna? :wink:

Ypperlig. Er ikke så godt kjent med dette, men det er altså en fanger-del og en innsats-del? Innsats-delen er som regel ulakkert regner jeg med da (dvs svart)? Kom M5-bakfangeren kun med innsats for dobbel eksos? (en på hver side)

Takker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men det er vel egentlig M-tech innsats og ikke M5! men du har vel uansett ikke 4 rør på stasjonsvogna? :wink:

Ypperlig. Er ikke så godt kjent med dette, men det er altså en fanger-del og en innsats-del? Innsats-delen er som regel ulakkert regner jeg med da (dvs svart)? Kom M5-bakfangeren kun med innsats for dobbel eksos? (en på hver side)

Takker!

Det finnes også innsats kun med eksos på 1 side!

1477_1.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker!

Det finnes også innsats kun med eksos på 1 side!

1477_1.JPG

det er vel m-tech innsatsen! kommer ulakkert svart ja! tror den kosta ca 600kr hos bmw, med bmwccn rabatt!

får også M5 innsats beregnet til 4 rør med hull til avtagbart hengerfeste! samme pris for den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sendte mail til BS bildeler i slutte av mai for å høre hva de hadde, dette er hva jeg fikk i svar:

Vi jobber

for øvrig med en M-tech bakfanger fra NMI til kr 1990.- Formen er snart

klar, men da er det stadig rundt 8-12 uker før vi har det ferdige produktet

Det er ca 9 uker siden nå, så kan jo hende det ikke er så langt unna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk en grei pris på dette hos GS i Oslo i dag. Deksel for avtagbart på sedan.

Fikk du en pris på hele bakfangeren eller bare innsatsen? Hvor mye?

Og må en altså velge mellom M5-innsats: Kun for fire rør og med avtagbart hengerfeste - ELLER - m-tech innsats, std eksos og UTEN hengerfeste? Jeg skulle hatt innsats for vanlig eksos MED hengerfeste.

Fint om noen kan oppklare for meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...