jäger Skrevet August 3, 2007 Share Skrevet August 3, 2007 Kom m5-bakfangeren orginalt med avtagbart deksel til hengerfeste? Tenker på det til min E39 stv, men har hengerfeste og vil fortsatt ha muligheten til å bruke det. Noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TexWiller Skrevet August 3, 2007 Share Skrevet August 3, 2007 Tror ikke M5 ble levert med hengerfeste i det hele tatt, men er ikke sikker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet August 3, 2007 Share Skrevet August 3, 2007 du kan få innsatsen til M5 fangeren med hengerfeste! men det er vel egentlig M-tech innsats og ikke M5! men du har vel uansett ikke 4 rør på stasjonsvogna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jäger Skrevet August 3, 2007 Forfatter Share Skrevet August 3, 2007 du kan få innsatsen til M5 fangeren med hengerfeste!men det er vel egentlig M-tech innsats og ikke M5! men du har vel uansett ikke 4 rør på stasjonsvogna? Ypperlig. Er ikke så godt kjent med dette, men det er altså en fanger-del og en innsats-del? Innsats-delen er som regel ulakkert regner jeg med da (dvs svart)? Kom M5-bakfangeren kun med innsats for dobbel eksos? (en på hver side) Takker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B m w 5 2 5 i Skrevet August 3, 2007 Share Skrevet August 3, 2007 Vet du også hvor man får fatt i M-tech fangeren? V I L H A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet August 3, 2007 Share Skrevet August 3, 2007 du kan få innsatsen til M5 fangeren med hengerfeste!men det er vel egentlig M-tech innsats og ikke M5! men du har vel uansett ikke 4 rør på stasjonsvogna? Ypperlig. Er ikke så godt kjent med dette, men det er altså en fanger-del og en innsats-del? Innsats-delen er som regel ulakkert regner jeg med da (dvs svart)? Kom M5-bakfangeren kun med innsats for dobbel eksos? (en på hver side) Takker! Det finnes også innsats kun med eksos på 1 side! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet August 3, 2007 Share Skrevet August 3, 2007 du kan få innsatsen til M5 fangeren med hengerfeste!men det er vel egentlig M-tech innsats og ikke M5! men du har vel uansett ikke 4 rør på stasjonsvogna? Ypperlig. Er ikke så godt kjent med dette, men det er altså en fanger-del og en innsats-del? Innsats-delen er som regel ulakkert regner jeg med da (dvs svart)? Kom M5-bakfangeren kun med innsats for dobbel eksos? (en på hver side) Takker! Det finnes også innsats kun med eksos på 1 side! det er vel m-tech innsatsen! kommer ulakkert svart ja! tror den kosta ca 600kr hos bmw, med bmwccn rabatt! får også M5 innsats beregnet til 4 rør med hull til avtagbart hengerfeste! samme pris for den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fsundby1 Skrevet August 3, 2007 Share Skrevet August 3, 2007 Vil å ha m-tech fanger bak..noen som vet hvor man får tak i billig??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet August 3, 2007 Share Skrevet August 3, 2007 Snakka med GS i trondheim om dette og han sa at de kun fantes som original fra BMW og at de var svært dyre..men schmiedmann har jo da men ikke akkurat billig der heller.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fsundby1 Skrevet August 3, 2007 Share Skrevet August 3, 2007 Kunne få tak i på e-bay til 200dollar,men de var laget avglassfiber..skeptisk til det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet August 3, 2007 Share Skrevet August 3, 2007 Jeg har også vurdert å ta de fra Ebay men siden dette er en såpass stor del så kommer fraktprisen til å bli svært høy.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet August 3, 2007 Share Skrevet August 3, 2007 Sendte mail til BS bildeler i slutte av mai for å høre hva de hadde, dette er hva jeg fikk i svar: Vi jobberfor øvrig med en M-tech bakfanger fra NMI til kr 1990.- Formen er snart klar, men da er det stadig rundt 8-12 uker før vi har det ferdige produktet Det er ca 9 uker siden nå, så kan jo hende det ikke er så langt unna. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nensin Skrevet August 3, 2007 Share Skrevet August 3, 2007 Fikk en grei pris på dette hod GS i Oslo i dag. Deksel for avtagbart på sedan. er det forresten noen som vet hven som kan levere eksos med 4 rør til E39 540, GS kunne ikke da dimensjonene var for "spesielle" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jäger Skrevet August 3, 2007 Forfatter Share Skrevet August 3, 2007 Fikk en grei pris på dette hos GS i Oslo i dag. Deksel for avtagbart på sedan. Fikk du en pris på hele bakfangeren eller bare innsatsen? Hvor mye? Og må en altså velge mellom M5-innsats: Kun for fire rør og med avtagbart hengerfeste - ELLER - m-tech innsats, std eksos og UTEN hengerfeste? Jeg skulle hatt innsats for vanlig eksos MED hengerfeste. Fint om noen kan oppklare for meg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nensin Skrevet August 3, 2007 Share Skrevet August 3, 2007 Skal sjekke pris spesefikkasjonen i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå