Gå til innhold

Drømmebilen?

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 112
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jeg har ikke tatt ferie nei

driver mest og leser her inne

det blei bare masse kødding i tråden min så... :-({|=

hehe, nesten ingen som svarte seriøst på spørsmålet mitt!

også var det bare en eneste person som svarte en e28... tydelig at han er den eneste som har kjørt eller sitti på i en... når man tramper gasspedalen i bånn (eller sitter ved siden av en man kjenner når han tramper gassen i bånn) i en 518i e28 da kiler det godt nede i trusa skal jeg si deg!

veldig deilig! :headbang:

Denne siste kommentaren der var jo "over the edge" :lol::lol::lol:

Sitert: når man tramper gasspedalen i bånn (eller sitter ved siden av en man kjenner når han tramper gassen i bånn) i en 518i e28 da kiler det godt nede i trusa skal jeg si deg!

Bush, fortsett å post her, dette er en skikkelig rå tråd :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... når man tramper gasspedalen i bånn (eller sitter ved siden av en man kjenner når han tramper gassen i bånn) i en 518i e28 da kiler det godt nede i trusa skal jeg si deg!

:lol: Det jeg lurer mest på nå er hva .. eller nærmere bestemt hvem kiler deg i trusa når han tramper gassen i bånn? Det kan da umulig være et så vannvittig trøkk i 518'en ? :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... når man tramper gasspedalen i bånn (eller sitter ved siden av en man kjenner når han tramper gassen i bånn) i en 518i e28 da kiler det godt nede i trusa skal jeg si deg!

:lol: Det jeg lurer mest på nå er hva .. eller nærmere bestemt hvem kiler deg i trusa når han tramper gassen i bånn? Det kan da umulig være et så vannvittig trøkk i 518'en ? :lol:

Hahaha, jeg klarer ikke å slutte å le av denne tråden, er helt vilt det her :D:D

:headbang:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må passe på aldersgrense her, du vet aldri hvem du har med å gjøre :P

Og så - Drømmebilen : En knallrød E46 M3 seff :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...