Berre83 Skrevet August 4, 2007 Share Skrevet August 4, 2007 Så jo kjempe flott ut denne her. Gratulerer med ny bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saevik Skrevet August 4, 2007 Forfatter Share Skrevet August 4, 2007 Så jo kjempe flott ut denne her. Gratulerer med ny bil. Takker=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Berre83 Skrevet August 4, 2007 Share Skrevet August 4, 2007 Har du ikke litt mer info om bilen da?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saevik Skrevet August 4, 2007 Forfatter Share Skrevet August 4, 2007 Har du ikke litt mer info om bilen da?? Bmw 325cia 2002 E46 Navigasjon,Skinn intriør,grå plastik liste rundtom,regn sensor,el solgardin bak,takluke,elsete med memory,elvindu x4,Focal anlegg,multifunksjonsratt,bi xenon,skipose:P,tiptronic,org. senket 35mmm, M tech utgave, bmw steglister..Tona rute heileveien, er ikkje sikker på % 225/35/19 Bbs Ch et35 8,5" felg Ting som er bestilt til bilen: Predator Chromiums Angel Eyes 6000k M3 list på bagasjelåke, Carbon og svart, har ikkje bestemt meg - Montert Svarte nyre Svarte blinklys - Montert M tech fotkviler og pedaler Karbon emlem på panser Kvite grøftelys Auenbryn Ting som blir gjort seinare: Evt ein m3 front,hekk,sideskjørt og eksosanlegg Senket litt meir:) m3 panser og skjermer framme. Sikkert noe eg har glemt i farta men bare å spørre;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Thorsø Skrevet August 4, 2007 Share Skrevet August 4, 2007 Strøkent! Likte veldig godt fargen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saevik Skrevet August 4, 2007 Forfatter Share Skrevet August 4, 2007 Strøkent! Likte veldig godt fargen Fargen heiter sapphire swartz;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saevik Skrevet August 4, 2007 Forfatter Share Skrevet August 4, 2007 Bilde av intriøret.. Shot with K800i at 2007-08-08 Shot with K800i at 2007-08-08 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet August 5, 2007 Share Skrevet August 5, 2007 En meget lekker coupe du har Vil se flere bilder av denne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frossi Skrevet August 6, 2007 Share Skrevet August 6, 2007 Flott bil ! Selv synes jeg crome nyrer også er svært passende. De helt sorte (dersom det er denne versjonen du har bestilt) synes jeg blir litt "anonyme". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saevik Skrevet August 6, 2007 Forfatter Share Skrevet August 6, 2007 Er dei svarte nyrene eg har bestilt ja..Skal no ha på svarte no og sjå korleis dette blir, der er jo ikkje nåke annet som er krom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saevik Skrevet August 8, 2007 Forfatter Share Skrevet August 8, 2007 Da var ein pakke motatt frå koed.dk:) i den kom dette.. Svarte blinklys Auenbryn Carbon m3list Shot with FinePix F30 at 2007-08-08 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saevik Skrevet August 25, 2007 Forfatter Share Skrevet August 25, 2007 Då va alle pakkane mottat og alt montert..Ser Som på dette bildet, montert svart grill,kvite grøfteys og predator angeleyes.. Fleire bilde av resten kommer over helga da eg har bedre kamra til stades.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LianLi Skrevet August 25, 2007 Share Skrevet August 25, 2007 Steike fin E46, men ikke sett på øyenbryn da, mye finere uten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saevik Skrevet August 25, 2007 Forfatter Share Skrevet August 25, 2007 Steike fin E46, men ikke sett på øyenbryn da, mye finere uten Kan kanskje stemme d..Vi fe no sjå, blir montert imorga..Ligg i lakkboksa no=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet August 25, 2007 Share Skrevet August 25, 2007 Så bra ut! Holder med LianLidude i at du burde la være å sette på de øyenbryna. Blir nok mye bedre uten, da du har såpass bra AE. Vil tro at du "ødelegger" noe av ringene hvis du setter dem på.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå