Spiritus Sancti Skrevet August 28, 2007 Share Skrevet August 28, 2007 Drit rå bil! Jeg tror det hadde passa bra som faen med CSL-bagasjelokk=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saevik Skrevet August 28, 2007 Forfatter Share Skrevet August 28, 2007 Drit rå bil! Jeg tror det hadde passa bra som faen med CSL-bagasjelokk=) Hehe, mykje rart so passa lyst på m3 panser og hekk men har egentli ikkje planer om å koste på bilen meir da eg no går skule og skal ha nytypen m3 når eg er ferdig me skulen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard1 Skrevet August 28, 2007 Share Skrevet August 28, 2007 Enkelt og greit: Strøken bil! Men angel eyesa, var det mye trøbbel å montere de? Og hva heter pærene du har montert i grøfte- og fjærnlysa? Har selv kjøpt meg slike angel eyes ringer, men har ikke fått surra meg til å montere dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saevik Skrevet August 29, 2007 Forfatter Share Skrevet August 29, 2007 Bestilte AE og grøfte- fjernlysa på jlevisw.com.. er ikkje store jobben..ligger how to på Gjør det selv linken på bimmers her.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard1 Skrevet August 29, 2007 Share Skrevet August 29, 2007 Bestilte AE og grøfte- fjernlysa på jlevisw.com.. er ikkje store jobben..ligger how to på Gjør det selv linken på bimmers her.. Ok Må få montert på bilen min å! Blir så myye tøffere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saevik Skrevet August 29, 2007 Forfatter Share Skrevet August 29, 2007 Bestilte AE og grøfte- fjernlysa på jlevisw.com.. er ikkje store jobben..ligger how to på Gjør det selv linken på bimmers her.. Ok Må få montert på bilen min å! Blir så myye tøffere Det må du;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saevik Skrevet September 9, 2007 Forfatter Share Skrevet September 9, 2007 Legger ut noen bilder av bilen ferdig for denne gang;)Blei som sagt ingen auenbryn da eg synst dette ikkje kledde bilen. for den so lure so e bilda tatt me stativ og 24mm-50mm linse med eit Nikon D200 kamra;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet September 9, 2007 Share Skrevet September 9, 2007 Nyhyhydelig! Svart coupe er uslåelig. Og med de felgene blir det perfekt. Gjør ingen verdens ting at det er mange E-46 der ute med de samme hjulene. Grattis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saevik Skrevet September 9, 2007 Forfatter Share Skrevet September 9, 2007 Nyhyhydelig! Svart coupe er uslåelig. Og med de felgene blir det perfekt. Gjør ingen verdens ting at det er mange E-46 der ute med de samme hjulene. Grattis Takktakk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diezelpower Skrevet Januar 12, 2008 Share Skrevet Januar 12, 2008 Fin bil Preben! Synd med 328'en da. Ville hatt safirsvart eller jetblack selv på min 330, men jeg blir vel vant til carbonsvart jeg da... Maskinpolering så går vel alt bedre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saevik Skrevet Januar 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2008 takktakk:)Blir vell so eg skal selle den snart;) Er vell ikkje noko problem å halde carbonsvart blangt vell? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ost_ost_89 Skrevet Februar 15, 2008 Share Skrevet Februar 15, 2008 Veldig fin bil du har! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saevik Skrevet Februar 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2008 Veldig fin bil du har! Takktakk:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Fredrik Skrevet Februar 16, 2008 Share Skrevet Februar 16, 2008 Perfekt bil =) Skal bilen selges? Er intressert isåfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saevik Skrevet Februar 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2008 Berre å komme med bud det;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå