bmw-m-power Skrevet August 4, 2007 Share Skrevet August 4, 2007 hadde de ikke vært mulig å fått inn kategorier etter hviklen bil du skulle hatt deler til! f.eks inndelt i seriene, og karroseriet under der igjen, så når jeg skule hatt deler til min e39 så hadde jeg gått inn på 5 serie å så på e39, hade vært så utrolig mye bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet August 4, 2007 Share Skrevet August 4, 2007 Dette har vært oppe til diskusjon før, men ble avvist grunnet at det ble altfor mange underkategorier. Dessuten mange som syntes det var greit å komme inn på alt samtidig da det ikke kommer så mange annonser hver dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet August 4, 2007 Share Skrevet August 4, 2007 Link til den gamle tråden om dette: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=2 ... ling+forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-m-power Skrevet August 4, 2007 Forfatter Share Skrevet August 4, 2007 sorry, men tenkte egetnlig bare på deler til sagls jeg!!ikke på hele forumet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet August 4, 2007 Share Skrevet August 4, 2007 sorry, men tenkte egetnlig bare på deler til sagls jeg!!ikke på hele forumet! er ikke alltid det er så bra forstår du. siden både 3 og 5 serien kan ha samme motor. så mange deler passser over hverandre.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasB Skrevet August 4, 2007 Share Skrevet August 4, 2007 kunne kanskje delt det inn litt anderledes, feks: motor/gear, karroseri, felger/dekk, styling, interiør...osv....osv bare lufter noe jeg har tenkt litt på.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet August 4, 2007 Share Skrevet August 4, 2007 Sistnevnte hadde ikke vært så dumt. Men å dele inn i de forskjellige seriene blir bare tull iom at, som sagt, deler passer om hverandre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-m-power Skrevet August 4, 2007 Forfatter Share Skrevet August 4, 2007 Sistnevnte hadde ikke vært så dumt. Men å dele inn i de forskjellige seriene blir bare tull iom at, som sagt, deler passer om hverandre. er jo ikke akkurat så jævli mange eksteriør deler som passer om hverandre da!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasB Skrevet August 4, 2007 Share Skrevet August 4, 2007 Sistnevnte hadde ikke vært så dumt. Men å dele inn i de forskjellige seriene blir bare tull iom at, som sagt, deler passer om hverandre. er jo ikke akkurat så jævli mange eksteriør deler som passer om hverandre da!! Han tenkte vel mere på motordeler, girkasser osv osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-m-power Skrevet August 4, 2007 Forfatter Share Skrevet August 4, 2007 ja, men er da ikke bare motordeler som ligger til salgs ute her! er enig i de du sier men er mye som ikke er likt og! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå