Shalabert Skrevet August 4, 2007 Share Skrevet August 4, 2007 Hei. Har ujevn motortemperatur på bilen min, eller det er vel kanskje tempen på kjølevannet? Kjøpte bilen i går, på vei hjem, hadde kjørt kanskje 3 timer, alt var fint, så begynte den å røre på seg. må legge til at den var aldri over på rødt eller nede på blått, men gikk litt fram og tilbake mellom midten og streken før blått ettersom hvor hardt jeg kjørte. ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B m w 5 2 5 i Skrevet August 4, 2007 Share Skrevet August 4, 2007 Termostat er mitt forslag. Min oppførte seg helt likt for 3 uker siden, og etter et termostat bytte forsvant "problemet". Er sikkert låst i åpen posisjon.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IvarT Skrevet August 4, 2007 Share Skrevet August 4, 2007 Har du sjekket nivået på kjølevannet? Hvis dette er for lavt kan du ha fått luft i systemet, og da vil temperaturen stige og synke alt etter som luften sirkulerer i systemet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shalabert Skrevet August 4, 2007 Forfatter Share Skrevet August 4, 2007 termostaten, er det tempføleren? har ikke sjekket noe som helst enda, men skal undersøke det det skjer ikke hvis jeg skal bare kjøre en liten tur. skjedde etter 3 timer kjøring ca... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet August 4, 2007 Share Skrevet August 4, 2007 Hvis det er nok kjøleveske, så tipper jeg det er termostaten. Har byttet termostat på flere E46'er som har hatt disse symptomene, og problemet har da blitt borte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shalabert Skrevet August 5, 2007 Forfatter Share Skrevet August 5, 2007 og termostaten er det samme som tempføleren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå