Rogern Skrevet August 4, 2007 Share Skrevet August 4, 2007 har tenkt litt på m3 skjermer på min e30, men vill ikke ha noe halvm3.. derfor lurer jeg på om noen her inne har montert c stolpe med d hele ifra m3? må d kappes og sveises eller legger man bare plastikk utenpå den gammle? godkjenning? passer m3 luka på d originale "hullet" så den tetter? er en svensk motorsport side som selger dette i glassfiber men husker ikke navnet.. blir d bra nok finnish på dette? kansje d beste er å finne en frontkollidert m3 å ta alt ifra den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prodigy Skrevet August 4, 2007 Share Skrevet August 4, 2007 Du kan jo ta en prat med Helge Vik. Han har nok gjort dette en del ganger før. Kan sende deg PM med kontaktinfo hvis du er interessert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet August 4, 2007 Forfatter Share Skrevet August 4, 2007 Helge vik har vell gjort d noen ganger ja.. kan godt sende meg kontaktinfo. fant noe her på en svensk nettside og ser jo ganske enkelt ut. bare å lime d utenpå den originale c-stolpen. ny bakrute kan vell ikke koste skjorta.. blir nok litt pussing,men vill bruke skjermer i stål så slipper unna mye bare med d... bilen min er en facelift og har hørt bakskjermene er 2cm lengre på di+at baklyktene blir helt feil da m3 ikke ble levert med faceliftlykter... kansje bedre å bygge på et pre-facelift karrosseri.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsFromasj Skrevet August 4, 2007 Share Skrevet August 4, 2007 Delene du trenger for å bygge om fåes originalt hos BMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet August 4, 2007 Forfatter Share Skrevet August 4, 2007 huff dette blir dyrt... 2 framskjermer 4000 2 bakskjermer 11200 hjulhus y+i 2000 baggasjelokk 6200 bakruteramme 4300 ytterdel v.s og hs 4400 taklist 600 bakrute 2200 34900 og da mangler fortsatt sideskjørt og vinge fanger foran og bak... bedre og kjøpe en hel bil tror jeg... synes bare d er så synd å bytte motor i en original m3 da jeg vill ha noe større... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet August 4, 2007 Share Skrevet August 4, 2007 Har du sjekka prisene i tyskland? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet August 4, 2007 Forfatter Share Skrevet August 4, 2007 hmmm d har jeg ikke gjort.. noen ideer til nettsider med billige bmw-deler i tyskland? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsFromasj Skrevet August 4, 2007 Share Skrevet August 4, 2007 Koster litt ja, men ville helt klart gått for originale ståldeler (Evt. piratdeler om passformen er strøken). Mindre jobb enn å tilpasse glassfiberdeler som er støpt i masseproduksjon av en alkoholisert komposittarbeider Blir ofte jobb av sånt. Mindre jobb og bedre resultat, og det er jo knall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet August 4, 2007 Share Skrevet August 4, 2007 hvorfor ikke trimme m3 motoren? er jo grom lyd i den^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet August 4, 2007 Forfatter Share Skrevet August 4, 2007 blir nok originale stål deler ¨hvis d blir aktuelt. da jeg skyr glassfiber som pesten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet August 4, 2007 Share Skrevet August 4, 2007 http://www.bmwism.com/bmw_original_parts.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet August 5, 2007 Forfatter Share Skrevet August 5, 2007 hvorfor ikke trimme m3 motoren? er jo grom lyd i den^^ s14 med karboninnsug og 300hk hadde jo vært no, men kommer sikkert fort opp i 100.000 kr for 300 sugehk å d blir for dyrt ingen som har link til tysk deleside med priser? en ting till: noen som vet om originale m3 bakskjermer passer facelift? kjipt å selge når jeg først har et rustfritt utgangspungt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet August 5, 2007 Share Skrevet August 5, 2007 Koed har jo komplett m3 glassfiberkit med alt som trengs for 9000 kr+moms og frakt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet August 5, 2007 Forfatter Share Skrevet August 5, 2007 har hatt merce 190 evo3 riegerglassfiberdritt... heller original enn glassfiber,men takk for tips Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
seid Skrevet August 5, 2007 Share Skrevet August 5, 2007 Koed har jo komplett m3 glassfiberkit med alt som trengs for 9000 kr+moms og frakt.. Hvor på koed fant du det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå