Tom Thorsø Skrevet August 5, 2007 Share Skrevet August 5, 2007 Rå bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet August 5, 2007 Share Skrevet August 5, 2007 min e32 blir som en opel kadett i forskjell til denne fulgte all stereon med også?? få se på din e32... har ikke no bilder av den og er på reisejobb. har forresten 1 bilde når jeg ligger på panseret som en annen bimbo dritings... tror ikke d bør vises for allmenheten... skal ta noen bilder når jeg kommer hjem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 5, 2007 Share Skrevet August 5, 2007 ja lag en tråd... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
patrick090 Skrevet August 5, 2007 Share Skrevet August 5, 2007 den ligger til rundt 5000 euro..(atm) og euroen ligger på rundt 7kr og det ble feil når jeg plotta det inn på kalkulatoren ble 7500 i stede for 7,5 rundt 40k for bilen da pluss avgifter men det blir vel mer gi og me at folk byr på bilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet August 5, 2007 Share Skrevet August 5, 2007 Trenger iallefall ikke å være redd for å ha kjøpt bil "usett" Stilig bil, det var det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sfh Skrevet August 13, 2007 Share Skrevet August 13, 2007 Not bad. Ikke spesielt egnet for norske avgifter og bensinpriser passer helt perfekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwbrus Skrevet August 13, 2007 Share Skrevet August 13, 2007 Mye kommer den bilen der på hvis man får kjøpt den for 55000 norske kroner? Inkludert avgifter og alt det der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoSJo Skrevet August 13, 2007 Forfatter Share Skrevet August 13, 2007 Damm, den gikk for 6.600,- Euro, var sikker på at mindste prisen ville ligge mye højre end det. @bmwbrus Der ville komme ca 160.000,- i tilleg til innkjøps prisen hvis du skulle momse og tolle den inn med skilter og alt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwbrus Skrevet August 13, 2007 Share Skrevet August 13, 2007 Ok takk for svar Noen som vet hvor mye denne bilen kommer på i tilegg til innkjøpspris med moms, toll og skilter? http://cgi.ebay.com/ebaymotors/2001-01- ... dZViewItem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet August 14, 2007 Share Skrevet August 14, 2007 Damm, den gikk for 6.600,- Euro, var sikker på at mindste prisen ville ligge mye højre end det.@bmwbrus Der ville komme ca 160.000,- i tilleg til innkjøps prisen hvis du skulle momse og tolle den inn med skilter og alt. Med det kjekke, nye "alternativ beregning" systemet kom jeg fram til engangsavgift på rundt 38 000kr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoSJo Skrevet August 14, 2007 Forfatter Share Skrevet August 14, 2007 @bmwbrus http://toll.no/templates_TAD/Registrati ... anguage=NO @rolfi Har sett litt på den der, men lurer litt på hvad dom gjør med biler som er over 10år. Dem skal jo behandles av den Serskilte Enheten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet August 14, 2007 Share Skrevet August 14, 2007 @rolfiHar sett litt på den der, men lurer litt på hvad dom gjør med biler som er over 10år. Dem skal jo behandles av den Serskilte Enheten Det sto noe om at km.stand. var for høy, så det måtte til særskilt vurdering eller noe slikt, men prisen som kom opp var rundt 38 000 kr. Det er da på ingen måte veldig dyrt vil jeg si! Finner 750iL i Sverige og Tyskland til rundt 20 000, og å få importert med særskilt grunnlag vil da være veldig økonomisk forsvarlig, vil jeg tro! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoSJo Skrevet August 14, 2007 Forfatter Share Skrevet August 14, 2007 så det måtte til særskilt vurdering eller noe slikt, og å få importert med særskilt grunnlag vil da være veldig økonomisk forsvarlig, vil jeg tro! Det er akkurat det som er spørgsmålet......skjønner ikke helt at staten pludselig tillater å importere biler til spot priser, den der Særskilte Vurdering ender sikkert i noen sindsyke priser allikavel. Dem har sikkert forudset dette, da dem skriver i reglerne at biler over 10 år skal behandles av den 'Serskilte Enheten' Men dette skal der forskes litt i. Må bare først komme meg en tur inn på toll station og sjekke litt priser i bøkerne som nu skal ligge derinne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 14, 2007 Share Skrevet August 14, 2007 litt offtopic..men siden vi snakker om biltilsyn/toll/stat..var innom biltilsynet idag for å hente ut prøveskilter til bimmern, og fikk beskjed om at dette var siste gangen jeg fikk prøveskilter, og at jeg nå var sperret fra systemet dems i 6mnd.Men jeg kunne skaffe meg permanente årsprøveskilt...selv om jeg ikke var forhandler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoSJo Skrevet August 14, 2007 Forfatter Share Skrevet August 14, 2007 Hvor mange gange har du tat ut skilter over hvor lang tid? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå