rolfi Skrevet August 15, 2007 Share Skrevet August 15, 2007 så det måtte til særskilt vurdering eller noe slikt, og å få importert med særskilt grunnlag vil da være veldig økonomisk forsvarlig, vil jeg tro! Det er akkurat det som er spørgsmålet......skjønner ikke helt at staten pludselig tillater å importere biler til spot priser, den der Særskilte Vurdering ender sikkert i noen sindsyke priser allikavel. Dem har sikkert forudset dette, da dem skriver i reglerne at biler over 10 år skal behandles av den 'Serskilte Enheten' Men dette skal der forskes litt i. Må bare først komme meg en tur inn på toll station og sjekke litt priser i bøkerne som nu skal ligge derinne. Staten kan tjene penger på det. For med den særskilte vurderingen kan engangsavgiften bli både høyere og lavere. Der ligger poenget. De kan få inn mer penger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 15, 2007 Share Skrevet August 15, 2007 Hvor mange gange har du tat ut skilter over hvor lang tid? hehe..det har jeg ikke peiling på..men er nok en god del ganger...men har vært på forskjellige biler..hmmm... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoSJo Skrevet August 15, 2007 Forfatter Share Skrevet August 15, 2007 Staten kan tjene penger på det. For med den særskilte vurderingen kan engangsavgiften bli både høyere og lavere. Der ligger poenget. De kan få inn mer penger! Ja jeg er nok bange for at det kun vil komme til å gå i statens farvør, og ikke folkets. Og har man først brukt den alternative metoden er der ingen vei tilbake, da må beløpet betales. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet August 18, 2007 Share Skrevet August 18, 2007 Denne var skikkelig fin da:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 6, 2007 Share Skrevet November 6, 2007 fortsettelsen....next,titanium karosseri...hmm... http://www.cardomain.com/ride/2801678 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoSJo Skrevet November 6, 2007 Forfatter Share Skrevet November 6, 2007 Ha ha, Titaniums chassi. Ja det er da bra og ha nogle drømme hvertfall, men jeg hadde nok bare nytet bilen som den er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 6, 2007 Share Skrevet November 6, 2007 hadde bare parkert henne i garasjen og sett på henne i flere timer:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoSJo Skrevet November 6, 2007 Forfatter Share Skrevet November 6, 2007 Ja og så den pris den blei solgt for........... 6.600Euro = 50.820Nkr ved kurs 7.7 kunne man bare finne et hul i avgifts loven... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 6, 2007 Share Skrevet November 6, 2007 lykke til med å finne hull...heheeh;p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå