albjorkl Skrevet August 4, 2007 Share Skrevet August 4, 2007 noen som kan finne bilde av en gul e30 med brock felger? brock felgene er ikke så viktig..bare det er en gul e30.. hvis noen finner bilda av en rosa å en lilla e30 så legg det også ut! takk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eika Skrevet August 4, 2007 Share Skrevet August 4, 2007 her er ett bilde som blei modda for en liten stund siden når jeg vurderte rosa e30... blei rosa båt isteden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
albjorkl Skrevet August 4, 2007 Forfatter Share Skrevet August 4, 2007 hehe..okei.. har drit lyst på gul e30.. men jeg er så sinnsykt usikker på om jeg skal ha sortfargen, å bare lakke den opp på nytt i den fargen..eller om jeg skal ha en annen farge.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oak Skrevet August 4, 2007 Share Skrevet August 4, 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
albjorkl Skrevet August 4, 2007 Forfatter Share Skrevet August 4, 2007 takk! men tenkte på en mer "knæsj" farge.. en mer gulere gul liksom hadde vært fett å hadt den dær som arbeidsbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pilsen Skrevet August 4, 2007 Share Skrevet August 4, 2007 Står en rosa e30 ved siden av min uttafor verkstedet til en kompiss, kan knipse bilde av den til deg.. KNÆSH rosa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sycho Skrevet August 4, 2007 Share Skrevet August 4, 2007 Lakkèr heller bilen i Aston Martin grønn ;D Det er en digg farge i mine øyne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet August 4, 2007 Share Skrevet August 4, 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet August 4, 2007 Share Skrevet August 4, 2007 Du mener vel british racing green Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
seid Skrevet August 4, 2007 Share Skrevet August 4, 2007 Skal se om jeg finner noen bilder av gammle bilen min, den var mondeo gul (knall gul). Den var rå kul. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet August 4, 2007 Share Skrevet August 4, 2007 Morsomt av BalleKnalle å dra inn Ahlgrens biler i dette da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet August 4, 2007 Share Skrevet August 4, 2007 Hva med blå bil? (har ikke fargenavn, men syns den var tøff!) Ellers har vi jo disse som gode kanditater da: (svar på BalleKnalles, Ahlgrens Biler) ] (legg merke til interiør og skilt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
seid Skrevet Desember 14, 2008 Share Skrevet Desember 14, 2008 Det gikk ei stund men! Bildet tatt i 98 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonner'n Skrevet Desember 14, 2008 Share Skrevet Desember 14, 2008 hehe ///moepower det vekka mange gamle minner! "smukke pige! komme inn i mojaffas BMW!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Desember 14, 2008 Share Skrevet Desember 14, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå