patricko Skrevet August 4, 2007 Skrevet August 4, 2007 har nettopp skiftet bunnpanne pakning på en e36 328 M52 løsnet på motorfestene og hevet motoren noen få cm. og senket forstillinga, etter dette får jeg ikke bilen til å gå. den starter viss jeg hiolder full gass. men skyter og "putrer" men stopper så snart jeg slipper gassen. noen som kan hjelpe meg? holder på å rive av meg håret finner ikke feilen
oddis Skrevet August 4, 2007 Skrevet August 4, 2007 Tipper du har rivd løs noe slager/ledninger, type vakumslange. DET HJELPER FORRESTEN LITE MED CAPS LOCK..
S.Arnesen Skrevet August 5, 2007 Skrevet August 5, 2007 prøv å koble ifra lmm også start den igjen....
patricko Skrevet August 5, 2007 Forfatter Skrevet August 5, 2007 har prøvd alt dett, bilen går jo uten lmm. så det kan ikke være den. hva med føler`n på svinghjul/impulsgiver? vil den bli slik da?
S.Arnesen Skrevet August 5, 2007 Skrevet August 5, 2007 går bilen uten lmm? lmm'en min gikk videre igjennom porten engang, da klarte klarte jeg ikke å holde bilen på tomgang.
patricko Skrevet August 6, 2007 Forfatter Skrevet August 6, 2007 fant feilen var en slange under innsuget som hadde hoppet av
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå