Dr_S Skrevet August 5, 2007 Share Skrevet August 5, 2007 I sommer var jeg en tur i London en ukes tid, og benyttet selvfølgelig sjansen til å handle inn så mye BMW relaterte blader jeg kunne oppdrive Fant en masse herlige blader for en BMW entusiast, og i et av de var det en test av nye M3. Tok med den frihet å skanne inn sidene fra denne: Litt riktig sommerlektyre, assortiert utvalg: Her er M3 artikkelen: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet August 5, 2007 Share Skrevet August 5, 2007 Takk for artikkelen! Du er klar over at alle disse bladene selges av Narvesen i Norge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 5, 2007 Forfatter Share Skrevet August 5, 2007 Har sett Total BMW og PBMW, men ikke de to andre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet August 5, 2007 Share Skrevet August 5, 2007 Blir våt i blikket av å se den M3n med manuell kasse! Bra artikkel! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet August 5, 2007 Share Skrevet August 5, 2007 Tro hva som skal til for å få finansiert en sånn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 5, 2007 Forfatter Share Skrevet August 5, 2007 Dessuten var de bladene endel billigere der borte...4 pund osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet August 5, 2007 Share Skrevet August 5, 2007 Ja, det hjelper jo mye når du betaler for flyreise osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 5, 2007 Forfatter Share Skrevet August 5, 2007 Ja, det hjelper jo mye når du betaler for flyreise osv Hei, hva gjørman ikke for å få seg litt blader da? =) Skal over igjen når september utgavene kommer.... lol Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet August 5, 2007 Share Skrevet August 5, 2007 Ja, det hjelper jo mye når du betaler for flyreise osv Hei, hva gjørman ikke for å få seg litt blader da? =) Skal over igjen når september utgavene kommer.... lol Jeg har abonnert på disse bladene i mange år, og det er det mye å spare på iforhold til prisene på Narvesen. Jeg har stort sett betalt for 2 år om gangen og da kommer de på ca. halv pris av hva de koster på Narvesen. Og se er det bare å lokke opp postkassa og kose seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet August 5, 2007 Share Skrevet August 5, 2007 Må få låne dette bladet med M3 artikkelen en dag Sanner . Ellers så har jeg lest her, at flere av dere ikke liker speila på nye M3'n. Syns ikke de er så ille jeg, andeledes og litt brutal design på de . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 5, 2007 Forfatter Share Skrevet August 5, 2007 Bare å låne det Cotte! Nei huff, de speila ser ut som noe som kommer fra en FnF ricer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet August 5, 2007 Share Skrevet August 5, 2007 tøft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet August 5, 2007 Share Skrevet August 5, 2007 Nei huff, de speila ser ut som noe som kommer fra en FnF ricer.. Disse er vel mer riskoker speil vel? . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 5, 2007 Forfatter Share Skrevet August 5, 2007 Jeg får assosiasjoner til disse når jeg ser de nye M3 speilene: http://www.bsbildeler.no/butikk/visbild ... CKT29B.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå