Espen M33 Skrevet August 7, 2007 Skrevet August 7, 2007 Sporing med 195/65-15?? Da må det være noe galt med hjulopphenget ditt. Med den dekkdimensjonen skal det da spore minimalt. På M3`n min er det 235/40 rund baut, sporer ikke mye det, mens originale 18" oppsettet til E46 med M-pakke sporer noe sinnsykt. 225 foran 255 bak.
Ole@Automote Skrevet August 7, 2007 Skrevet August 7, 2007 har 8.5x19 med 235/35-19,å har senka max! null problem det Med mindre du har valset noe helt ekstremt (og da kan det vel strengt tatt ikke sies å være "null problem") så skal jeg få den bilen din til å subbe i første sving. valsa bittelitte fram.. lakt inn kanten bak.. e RIMELIG trangt,men det går faktisk så det suse kjøre te å me på bane med bilen. sådeså Med rett innpress og dekk på 8,5 19" så trenger det ikke subbe bak. Men skal det større felger på bilen som feks 10 x 19 som er for menn så må det valses
Ron Skrevet August 7, 2007 Skrevet August 7, 2007 Så den tar ikke i noe selv i full sving, full krenging og på humpete vei? Det tror jeg ingenting på! -full max sving så en liiiiten smule fram noen ganger.. skjelden du drar rattet max over da -full krenging?? ka e det? å ja.. sånn ja! nei kjører ikke volvo 240,så det problemet har æ ikke -humpete vei,null problem. hehe.. har te å med dratt bil-henger med den!! fikk mange lange blikk da gitt
Ron Skrevet August 7, 2007 Skrevet August 7, 2007 har 8.5x19 med 235/35-19,å har senka max! null problem det Med mindre du har valset noe helt ekstremt (og da kan det vel strengt tatt ikke sies å være "null problem") så skal jeg få den bilen din til å subbe i første sving. valsa bittelitte fram.. lakt inn kanten bak.. e RIMELIG trangt,men det går faktisk så det suse kjøre te å me på bane med bilen. sådeså Med rett innpress og dekk på 8,5 19" så trenger det ikke subbe bak. Men skal det større felger på bilen som feks 10 x 19 som er for menn så må det valses arghhh.. noen som har 10x19 te salgs??
Champ Skrevet August 7, 2007 Skrevet August 7, 2007 spørsmål fra meg som er n00b på slikt...... hva menes egentlig med "subbing" Jeg har en E36 og jeg synes den sporer så inni helvete at jeg må hele tiden passe på, har prøvd forskjellige lufttrykk og greier men sporer som pokker på dekkene mine står det: 195\65 R15 , jeg regner med at dette er normale dekk til min 318i 98 E36 touring ? hva kan jeg gjøre for å slippe den forbaska sporinga ? naar en bli subber gaar dekket oppi skjermen eller innerskjermen. er ikke saa veldig bra. Dette er mer tilfelle paa biler som har senk og feil innpress eller for breie dekk. Hvis bilen din sporer noe inni helsikken saa vil jeg annbefalle at du tar en 4-hjulskontrol paa bilen din. Saa faar de nok stilt det inn ganske greit saa den ikke sporer saann 4-hjulskontroll mener jeg ble gjort for en stund siden (forrige vinter) ble litt usikker nå om jeg gjorde det eller ikke. hmmmjo !!!!! det ble gjort da jeg bytta ene fòringen bak mener jeg at jeg MÅTTE ta den kontrollen
bmwbitch Skrevet August 9, 2007 Skrevet August 9, 2007 har 225/45/17.....syns det er helt greit, men sporer endel....skulle gjerne hatt 18" men=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå