Ballder Skrevet August 11, 2007 Share Skrevet August 11, 2007 Den gikk for 65k, ikke jeg som kjøpte den men en veninde. Jeg tror ikke jeg hadde betalt såpass, men du vet jenter og forelske seg i biler. Grattis med ny bil til henne. Kom med noe info om hur bilen er da. Har en følelse av at den bilen var et greit kjøp jeg. Noe slitsomt lav med tanke på og bruke bilen, men prisen var ikke ille i forhold til utseende. Klart det var en 4 dørs, men so what? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-m-power Skrevet August 11, 2007 Share Skrevet August 11, 2007 syns denne bilen kledde breyton felgene mye bedre!! http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail ... 793#bilder - her i en annonse den sto i i vår!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet August 11, 2007 Share Skrevet August 11, 2007 syns denne bilen kledde breyton felgene mye bedre!! http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail ... 793#bilder - her i en annonse den sto i i vår!! Hater bling bling... Så ja. Så myyye bedre ut med de på ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet August 11, 2007 Share Skrevet August 11, 2007 Tør du tippe alderen min utifra bilen jeg har da? Tør ikke tippe alder, men ser du har hatt mange biler, så 18 år med fersk lapp i lomma er du nok ikke. Poenget er jo at en ung gutt med styla bimmer med greie hk under panseret er vel ikke kjent for å kjøre pent og pyntelig hehe Ser ikke for meg at en 40 år gammel entusiast ville ha kledd opp bilen sin sånn som dette her.. But still, I c ur point Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The StigMeister Skrevet August 11, 2007 Share Skrevet August 11, 2007 Breyton er heelt rå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet August 11, 2007 Share Skrevet August 11, 2007 Tør du tippe alderen min utifra bilen jeg har da? Tør ikke tippe alder, men ser du har hatt mange biler, så 18 år med fersk lapp i lomma er du nok ikke. Run Forest. RUN!! You got me. Poenget er jo at en ung gutt med styla bimmer med greie hk under panseret er vel ikke kjent for å kjøre pent og pyntelig heheSer ikke for meg at en 40 år gammel entusiast ville ha kledd opp bilen sin sånn som dette her.. But still, I c ur point And I c ur point 2. Måtte bare kverulere litt som vanlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet August 11, 2007 Share Skrevet August 11, 2007 Viss eigaren har tatt så mykje bedre vare på bilen enn forrige eigar kan han i det minste spandere på ein motorvask og nye gassdemparar til panseret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå