Steffan C Skrevet August 6, 2007 Share Skrevet August 6, 2007 Gratulerer med grom BMW . Kjør pent.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWBenny Skrevet August 6, 2007 Share Skrevet August 6, 2007 Så grom å sprek førstebil Du får passe godt på bilen og førekortet da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saeheim Skrevet August 7, 2007 Forfatter Share Skrevet August 7, 2007 Den går greit nokk. Men ikke noe annet en at du slipper å tenke deg om 2 ganger før du tar forbikjøring. Er 19, har hatt utsettelse siden jeg var 17 Men tjener man penger, kan man bruke penger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet August 7, 2007 Share Skrevet August 7, 2007 Selv om det er aldri så dyrt, så tror jeg nok full kasko på denne er et must! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saeheim Skrevet August 7, 2007 Forfatter Share Skrevet August 7, 2007 hehe, full kasko er vel et must ja. ikke så dyrt. 12 lapper på meg selv ; ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå