Vangen Skrevet August 6, 2007 Share Skrevet August 6, 2007 Laga meg en filmsnutt av min doning 2000 modell BMW 320d M-sport Komplett M-pakke som består av aerodynamikk pakke sportslig avstemt understell som er senket og stivet. Svart Alcantara delskinn med carbon lister Antrasitt grått innertak Multiratt / M-Sportsratt Cruisecontrol Ryggesensor Antispinn og Antiskrens El.vinduer foran Elektrisk justerbare og oppvarmede speil Automatisk avblendbart innerspeil Varmeseter Vinterpakke Automatisk klima-anlegg Hvite blinkers 18" originale skrudde BMW M-felger (8X18 med 225/40 foran og 8,5X18 med 235/35 dekk bak) Rieger øyelokk og bakrutesenker M-Tech bagasjeromslist Shadowline nyrer Predator Chromium Angel Eyes Koksgrå intrumentpanel ringer (M3) BMW business radio/CD spiller (med Midtarmlen foran og bak Pacecar blitz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet August 6, 2007 Share Skrevet August 6, 2007 Fin bil du har Ang filmen kunne kanskje sekvensene vært litt kortere? Altså at den skiftet bilde litt fortere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet August 6, 2007 Share Skrevet August 6, 2007 Veldig fin bil! Clean, deilig look. Må henge meg på med at bildene kunne kommet litt mer på løpende bånd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30 ex Skrevet August 6, 2007 Share Skrevet August 6, 2007 Eller fjærne 60% av bildene forfra de første 1 1/2 minuttene. Ellers en pen bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vangen Skrevet August 6, 2007 Forfatter Share Skrevet August 6, 2007 Ja jeg har mange bilder av fronten. Men hadde ikke andre enn evt gamle å legge inn. Og det med at jeg har litt lang "ventetid" er fordi at jeg ikke gadd å kutte ned på musikken, og fordi folk må jo få lov til å studere bilda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet August 6, 2007 Share Skrevet August 6, 2007 Fin E46 med strobe lys å greier. Men syns nyrene skulle vært chrom . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2001e46coupe Skrevet August 6, 2007 Share Skrevet August 6, 2007 fin bil! hva heter sangen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrmpower Skrevet August 6, 2007 Share Skrevet August 6, 2007 likte blitzerene dine:) hva kostet de? hvor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet August 7, 2007 Share Skrevet August 7, 2007 jiiihaaa Strober er fete.. tro om politiet liker de? prøvd det ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet August 7, 2007 Share Skrevet August 7, 2007 Lekker E46 Er dette M-tech I eller? Satte du strobe kittet der de gamle park lysene var? Syns det var litt tøft med blinke lys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vangen Skrevet August 7, 2007 Forfatter Share Skrevet August 7, 2007 Sangen heter: Milk Inc - Sunrise Kjøpte kit`et hos www.dioder.no ligger under strober, det er kit`et til 699,- Politiet liker dette sikkert svært dårlig ... Har ikke blitt stoppet for det. Men så bruker ikkje jeg dette 24/7 heller Jepp satte dette kit`et i parklysholet fordi jeg har angel eyes og da trenger ikke de hulla der... Enkel montering.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå