Thon_Racing Skrevet August 9, 2007 Skrevet August 9, 2007 jaja, spiller jo ikke noen rolle det, men da må du få tak i en motstand med kontakt da.
-Anders- Skrevet August 9, 2007 Forfatter Skrevet August 9, 2007 Aight! Da er jeg med her! Men hva skal jeg ha? 3.5 ohm, 4 eller 15 ohms motstand?? Og har jeg koblet riktig med å koble endene på motstanden til pluss og minus ledningene?
tuniluni Skrevet August 9, 2007 Skrevet August 9, 2007 finn multimeteret ditt, still inn på hestesko tegnet/ ohm / resistanse på lave verdier.. også måler du motstanden i airbagen.. må ikke ha resistans med kontakt om man har loddebolt og krympestrømpe;P btw; skal du ha 5ohm og har kun 2stk på 10ohm må du parallell koble motstandene (dele verdi på 2, men KUN når du har 2 like verdier, gidder ikke gå inn på reglen for 2 ulike verdier) - har du 2stk på 2.5ohm må du seriekoble.. (plusse verdiene uansett om det er ulike verdier.)
tuniluni Skrevet August 9, 2007 Skrevet August 9, 2007 og en annen ting.. om jeg ikke tar feil? så må man resette airbag systemet om det har kommet feilmelding? Noen som veit åssen man gjør det?
ØyvindB Skrevet August 10, 2007 Skrevet August 10, 2007 er det ikke lettere å bare ta ut lyspæren i dashbordet når du først har tatt av rattet osv?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå