knut_olestad Skrevet August 6, 2007 Share Skrevet August 6, 2007 Ikke bare meg som er frelst her i familien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet August 6, 2007 Share Skrevet August 6, 2007 "Pussi" magnet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet August 6, 2007 Share Skrevet August 6, 2007 hehe.... blir drit forbanna når jeg finner sånne på bilen min jeg da.... spesielt de fine leirespora med riper her og der.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet August 6, 2007 Share Skrevet August 6, 2007 den bilen der minner meg veldig mye om en som svippa meg oppom åndalsnes camping lørdagskvelden.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet August 6, 2007 Forfatter Share Skrevet August 6, 2007 Det har du nok rett i Gode gamle E28`n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snes Skrevet August 6, 2007 Share Skrevet August 6, 2007 den bilen der minner meg veldig mye om en som svippa meg oppom åndalsnes camping lørdagskvelden.. God stemning på Åndalsnes i helga! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet August 6, 2007 Forfatter Share Skrevet August 6, 2007 Rauma Rocken tok av den ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet August 6, 2007 Share Skrevet August 6, 2007 JA!! som sunnmøring så vart jeg overraska over hvor bra det var. vi holdt koken til 11 søndag formiddag, synd for meg. måtte finne meg sjåfør siden vi måtte sjekke ut klokka 12. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet August 6, 2007 Share Skrevet August 6, 2007 Det har du nok rett i Gode gamle E28`n serriøst var det du som kjørte meg?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet August 6, 2007 Forfatter Share Skrevet August 6, 2007 Det var det ja " må spinne litt" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet August 6, 2007 Share Skrevet August 6, 2007 verden blir stadig mindre.. klarte iallefall å se at det var en E28 tross min beduggede tilstand. jaja, takk for skyssen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet August 6, 2007 Forfatter Share Skrevet August 6, 2007 Bare hyggelig det vet du Fint at dere hadde det så gøy her inne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet August 6, 2007 Share Skrevet August 6, 2007 ja det rocka ganske bra. kansje litt offtopic nå men den cd-spilleren din, spiller den på sub-utgangen (viss du har sub, husker ikke) vi var enige om at den varierer på lydstyrken til tider? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet August 6, 2007 Share Skrevet August 6, 2007 Etter en del ganger med stygge spor på bilen ble det en bøtte vann på pus som ble tatt på fersken... Har ikke vært der flere ganger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet August 6, 2007 Forfatter Share Skrevet August 6, 2007 Den hopper litt opp og ned ja, men subben funker fint. Men den er bare 4 måneder gammel da, ikke utenkelig at den finner på noe mer tull etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå