Dirty Skrevet August 7, 2007 Share Skrevet August 7, 2007 er det likt som juli treffet? masse folk på party camp? og kjøring om dagen? ble ikke mett av gatebil i juni så har lyst til å opp igjen! noen som har vært på sept treffa og kan fortelle om det er samme greia ? mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet August 7, 2007 Share Skrevet August 7, 2007 Det er mye likt, men ikke så mye folk som juli treffet på rudskogen. Ofte veldig kaldt på natta der oppe så campingen er vel redusert mtp antall folk som er der.. Men jeg skal vel opp på en dagstur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet August 7, 2007 Forfatter Share Skrevet August 7, 2007 ikke så mye folk vil si? er det party camp osv? med show? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet August 7, 2007 Share Skrevet August 7, 2007 står sikkert litt om dette på gatebil.no... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet August 7, 2007 Share Skrevet August 7, 2007 er party camp og sånn ja, men det er vel bare 3 camper eller noe, istede for 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E-30 big Skrevet August 7, 2007 Share Skrevet August 7, 2007 Er nok mye roligere der:) ikke så mye biler heller så regn med mye kjøring... BLIR SHOW... gleder meg som en unge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet August 8, 2007 Forfatter Share Skrevet August 8, 2007 Okie! bare det er fyll på kvelden er jeg fornøyd! kan ikke på bane med en slapp 320 så da for jeg ty til drikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå