Thomaz Skrevet August 7, 2007 Share Skrevet August 7, 2007 Har kjøpt meg en M3 3,2 liter cab (ombygd fra 325) Har noen spørsmål ang den.. Viskose kobling hvor kjøpe det? Vanskelig å skifte? Gassen er veldig hard.. Hva kan det være? Den skraper litt når jeg setter den i skjette gir. Tror det kanskje kan være fordi trøste lageret er slitt?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet August 7, 2007 Share Skrevet August 7, 2007 har du kjørt med en 318 så er det ikke rart speeden er hard er mye større spjeld osv på rekke6ere og iallefall 3,2 l! er bare kos med motsand i speeden syns jeg! gsbildeler.no lett å bytte! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet August 7, 2007 Forfatter Share Skrevet August 7, 2007 Er vant til 325. Den er litt hardere enn den skal være tror jeg.. Men er forøvrig en artig bil å kjøre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmcat Skrevet August 10, 2007 Share Skrevet August 10, 2007 Viskosekoblingen kan du jo f.eks kjøpe på Gs-bildeler, orginalt eller på e-bay. Er veldig enkelt å skifte den, bare husk! det er lings-gjenger, så slipper du masse problemer og fremmedord Har selv en M3 E36 3,0 og vil ikke si den er særlig treg på gassen, men hvis den er ombygd kan det hende at gasswire ikke er byttet til M3, og det er forskjell på disse ifra 325... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå