B power Skrevet August 7, 2007 Share Skrevet August 7, 2007 jeg lurer på en ting! har det seg sån at det eneste man trenger er tuv papirer for at bilen skal bli godkjent senket? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet August 7, 2007 Share Skrevet August 7, 2007 Du trenger godkjenningspapirer på senkesettet, papirer på gjennomført hjulstillingskontroll og hvis de er vanskelige også papirer på lysjustering og forsvarlig montering. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B power Skrevet August 7, 2007 Forfatter Share Skrevet August 7, 2007 kk er det dyrt med hjulstillingskontroll? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet August 7, 2007 Share Skrevet August 7, 2007 ~1500,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimma /// Skrevet August 7, 2007 Share Skrevet August 7, 2007 Koster ca 1200 til 1400 for hjulstilling ,, er vertfall det vi tar på min jobb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet August 7, 2007 Share Skrevet August 7, 2007 Rett over 1200kr hos NAF, rett over 800kr for medlemmer. En del steder må du også vise TÜV-papirer på norsk, og da gjerne fra godkjent oversetter. Hvis noe sånn skjer; finn et annet sted å godkjenne senkingen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw-Racer Skrevet August 7, 2007 Share Skrevet August 7, 2007 Må huske at fjærene må stå i spenn.Forspenn som det så pent kalles. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B power Skrevet August 9, 2007 Forfatter Share Skrevet August 9, 2007 takk for svarenne da skal jeg se om jeg får godkjent det på en måte:) syns det blir så dumt og kåste på flere tusen med org dempere og fjører bare pågrunda eu kontrollen og kjøpe senking til flere tusen etter på kan heller bruke litt på senking istede:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B power Skrevet August 9, 2007 Forfatter Share Skrevet August 9, 2007 men glamte og spørre om en ting kan noen komme opp med noen sider hvor jeg kan få tak i senke sett med norsk tuv godkjenning? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå