Glenno Skrevet August 7, 2007 Share Skrevet August 7, 2007 Hei! Har en m50b20 (E34 touring, 93-10mnd). Hvis jeg kjører den litt hardt kommer en det fram en raslelyd fra vanos. Dette blir borte når den er kald og starter igjen. Lurte litt på rundt dette. 1. På tronrud drm sa de at de tok opp og blåste reint. 2. Fra en person i bmwcc klubb sa at Alf lie i oslo byttet noe i vanos (hva er jeg usikker på). 3. Om så er at det tetter seg i vanos er det mulig og kansje kjøre på med qmi motor rens og ny olje? Om noe må byttes, eventuelt hva og må dette gjøres av bmw verksted? Ble noen spm dette, håper noen kan svare. Mvh Glenno Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasB Skrevet August 8, 2007 Share Skrevet August 8, 2007 Jeg bumper denne, da jeg synes det er antydning til "tikking/ rasling"ved vanos iblandt....min er M50B25TU Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet August 8, 2007 Forfatter Share Skrevet August 8, 2007 Bump! Ingen som har hatt tilsvarende med vanos eller vet noe om dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå