Gå til innhold

Elektro feilsøk av cruisecontroll i Bergens-området

Arimanni
 Share

Anbefalte innlegg

Hei

Har hatt div problemer med cruisecontrollen min som nokon sikkert husker fra tidlegere tråder her på forumet. No har eg endeleg fått fingen ut og tenkte eg sku levere den inn på verkstad og få sjekket det.

BMW her i Bergen har ventetid på 1 mnd og koster ca 750 kr. Derfor lurte eg på om nokon viste om andre verksteder som har kortere ventetid og kan gjere samme jobben for samme pris eller mindre.

Vist nokon har ein CC liggende som eg kunne ha fått lånt/kjøpt og sett kva komponenter som det er ein feil med, ta kontakt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenge siden nå Arild :D

Styrte og stelte mer med CC i våres, og kan si at du bør sjekke servo...

Min var fyllt med vann, men fikk tatt opp og gjort ren og loddet på ny.

Får du sjekket nr på styreenhet at den er til mod før 09.91, vil jeg tippe servo har tatt kveld.

Kan skru av dekslet og ta en titt inni.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hey Ske1eton :D Takk for all hjelp i våres!

Kom litt lengre med dei tipsa eg fekk av deg, men så var det så masse som skjedde rundt meg at bilen vart nedprioritert :/ Og nå når det går mot EU kontroll har eg tatt meg sjølv i nakken og få gjort unna ein del.

hehe - det kan vere der feilen ligge :( Skal ha bilen inn i garasjen til far min iløpet av dagen er eit par andre småfeil som må fikses (mister turteller og drivstoffmåler heilt plutseleg - har sjekket ledninger, er sikkert berre ein lodding) så skal ta det i samme farten :D

Har du el skjema på cc foresten?

EDIT:

Veit du kva pinne på CC motoren eg kan sette strøm på for å "tvinge den til å starte"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan prøve på det :) Har ikkje fått gjort noko enda, men skal ut no og begynne :)

Nei, har desverre ikkje komt så langt enda :( Men eg veit med 100 % sikkerheit at denne kom fra samme type bil (samme motor og ledningsnett) så er sikkert ein eller anna komponent som har tatt kveld. Men skal sjekke det du seie no :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supert :)

Tok den av her om dagen, og fant ut at det ikkje var noko galt der. Men har fått tak ein som selger div deler her i Bergen og fekk lov til å teste div deler og sjå kva komponent som ikkje fungerer.

Så får sjå etter eg har prøvd det :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...