twindekk Skrevet August 9, 2007 Skrevet August 9, 2007 Hei! Jeg har et spørsmål som jeg undrer fælt. Slår inn reg nummer på disse forskjellige sidene med deler og det kommer opp litt av hvert. Har en 1992 modell. om det er før eller etter 09/92 greier jeg ikke å forstå meg på. Har prøvd å tyde vin nummer men skjønner det ikke. Det er jo tydeligvis vesentlig å vite dette ved bestilling av deler osv. Noen som har noen tips og kan hjelpe meg med dette?? På forhånd takk
325icab_88 Skrevet August 9, 2007 Skrevet August 9, 2007 Tast inn rammenummer her: http://www.realoem.com/bmw/select.do
twindekk Skrevet August 9, 2007 Forfatter Skrevet August 9, 2007 Hei! Tusen takk for all hjelp!! Dette var flott. Det står 1992/08 så da er det vel den siste runden som ble produsert i 1992 da. Kan noen bekrefte dette for sikkerhets skyld? Hvilke deler er da korrekt? Alt som er opptil 09/92 passer?
twindekk Skrevet August 9, 2007 Forfatter Skrevet August 9, 2007 det var jo et greit svar...hehe:) Men hvorfor kommer det opp deler på gsbildeler f.eks som er merket fra 06/92...? Bestillte deler på mekonomen. Det var fjærer foran. De var for biler opptil 06/92 og passet ikke. Men de som sto fra 06/92 og fremover passet.. Skjønner ikke hvordan dette 06/92 kommer inn egentlig når modellskifte er 09/92.... Noen som kan forklare nærmere? På forhånd takk
Fliid Skrevet August 9, 2007 Skrevet August 9, 2007 Ikke at jeg kjenner te E36 sin historie. Men det er som med E30, faceliften kom i 09/1987 å en endring av smøresporene i veivlagere (thrustlagera om jeg ikke tar feil) skjedde i 03/1988. Så sånt skjer. Ved bestilling av deler vær obs på produksjonsmåneden, så skal det nok gå fint for deg i fremtiden
Mr_Sunde Skrevet August 10, 2007 Skrevet August 10, 2007 Det var vel stadig utbedringer på disse bilene, så det varierer litt når skiftet kom på de forskjellige delene. Viss du kikker på RealOEM så ser du at det står litt forskjellige datoer fra og til når de forskjellige delene er brukt. En del av disse passer omhverandre, mens andre gjør det ikke. Eksempel 91 mod og stabstag og fjørbein fremme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå