albjorkl Skrevet August 9, 2007 Share Skrevet August 9, 2007 Hei. Jeg har planer om å kjøpe meg en e36. Har en 325i e30, men den er full av rust. så det blir prosjekt i vinter. så da blir rusten fjernet å bilen blir lakket en annen farge. men jeg trenger en bil jeg kan bruke i mellom tiden og på vinteren (e30'en skal kun brukes om sommern). har lyst på en e36, UTEN rust. litt styling og pene felger. Hva må man ut med får en sånn. og helst lav km stand. helst coupe. Tar lån på ca 80-90k for å kjøpe meg e36. trenger jeg mer eller mindre en det i lån får å få en så si strøken 318is,320 eller 325? (det blir en av dem) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet August 9, 2007 Share Skrevet August 9, 2007 Jeg solgte min '95 318is coupe med 150.000 på telleren for 85.000. Den var veldig godt utstyrt (klima, sportsseter, 2 sett alu med nye dekk, full m-tech osv..) og i meget god stand. Det var en pris jeg var fornøyd med, men jeg ser at folk ser ut til å kreve mer for biler jeg synes ser betydelig dårligere ut. Å finne en strøken E36 nå om dagen er bortimot umulig - iallefall slik jeg definerer strøken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet August 9, 2007 Share Skrevet August 9, 2007 Jeg solgte min '95 318is coupe med 150.000 på telleren for 85.000. Den var veldig godt utstyrt (klima, sportsseter, 2 sett alu med nye dekk, full m-tech osv..) og i meget god stand. Det var en pris jeg var fornøyd med, men jeg ser at folk ser ut til å kreve mer for biler jeg synes ser betydelig dårligere ut. Å finne en strøken E36 nå om dagen er bortimot umulig - iallefall slik jeg definerer strøken. Jeg har funnet en Dog var den en smule (eller et helt brød) dyrere enn 85.000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
albjorkl Skrevet August 9, 2007 Forfatter Share Skrevet August 9, 2007 Jeg solgte min '95 318is coupe med 150.000 på telleren for 85.000. Den var veldig godt utstyrt (klima, sportsseter, 2 sett alu med nye dekk, full m-tech osv..) og i meget god stand. Det var en pris jeg var fornøyd med, men jeg ser at folk ser ut til å kreve mer for biler jeg synes ser betydelig dårligere ut. Å finne en strøken E36 nå om dagen er bortimot umulig - iallefall slik jeg definerer strøken. okok jeg tenker ikke på STRØKEN. men sånn høvelig, uten rust.. så at jeg kan bruke meste parten av tiden å pengene mine på e30'en.. så man slipper å skru å bruke penger på den bilen jeg blir å kjøpe meg nå.. det har jeg lyst til å slippe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet August 9, 2007 Share Skrevet August 9, 2007 Jeg har funnet en Dog var den en smule (eller et helt brød) dyrere enn 85.000,- Den fant du neppe her i landet. Uansett. Du får en bra 318is / 320 for 85.000, mens jeg ville vært mer forsiktig med 325. Jeg hadde sett etter en så ny bil som mulig - 325'ene blir jo gjerne noen år eldre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
albjorkl Skrevet August 9, 2007 Forfatter Share Skrevet August 9, 2007 Jeg har funnet en Dog var den en smule (eller et helt brød) dyrere enn 85.000,- Den fant du neppe her i landet. Uansett. Du får en bra 318is / 320 for 85.000, mens jeg ville vært mer forsiktig med 325. Jeg hadde sett etter en så ny bil som mulig - 325'ene blir jo gjerne noen år eldre. tror nok det blir en 318is.. 320 å 325 blir jo lit dyr forsikkring på.. å bruker jo en del om vinteren.. med tanke på at det blir mye spinning.. hehe.. 318is går jo heller ikke dårlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet August 9, 2007 Share Skrevet August 9, 2007 Jo, det gjør den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå