Gå til innhold

Casterstag E39 Pris (trenger raskt svar)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Bimmern er hos Autozentrum nå og de finner mye slitt (2002 E39).

Blant annet casterstag, som er av ALU. Dette gjør at de går i stykker når de presser ut foringen. Autozentrum skal ha 1300,- pr casterstag, men jeg mener å ha lest at disse kan kjøpes billigere et annet sted, noen som har idè om hvor disse kan skaffes, pris, kvalitet, leveringstid?

På forhånd, takk!

Skrevet

med frakt blir det samme pris som hos de billigste norske hvis du kun skal ha stag,prøv å ring schmiedmann.no som jeg tror er billigst her i norge og har bra kvalitet på varene

Skrevet

Det er en rimelig drøy påstand når Schmiedmann skal ha 1208,13 for casterstaget uten foring. Koed selger samme greia for DKK 469,00, dvs litt over 500,- pluss frakt og moms. Må helt sikkert betale frakt hos Schmiedmann også hvis man ikke er så heldig å bo rett i nærheten.

Skrevet
Hei,

Bimmern er hos Autozentrum nå og de finner mye slitt (2002 E39).

Blant annet casterstag, som er av ALU. Dette gjør at de går i stykker når de presser ut foringen.

Hva? går staget i stykker når man presser ut de gamle foringene?? :shock:

Går det ikke an å få de ut på en grei måte, og presse inn nye?

Skrevet

Jau, stagene er av aluminium :/ vekt,vekt,vekt vil jeg anta...

Jeg hakke peil, men nja, de sa ikke at selve staget ryker men at "hvadetnåheter-ring-innpress" går i knas når de pressern ut

Skrevet

det er ihvertfall tull, enten gidder de ikke eller så vil de selge deg mer deler. For ca en måned siden byttet jeg begge sider på min. Kun foring. Selger på GS bildeler. Er en grunn til at de selger løse foringer! Det værste er at jeg faktisk bytta de med BILTEMA presse.. for det var det som stod der jeg var...

Skrevet

Jeg synes også det høres merkelig ut. Spesielt ettersom man får kjøpt stagene uten foring og må presse den på plass i utgangspunktet.

Skrevet

Jeg skal sjekke nærmere opp i dette. Skal til autozentrum senere i dag. De får ikke ferdig bilen før helgen og jeg klarer ikke å kjøre rundt i 116 :S

Skrevet
det er ihvertfall tull, enten gidder de ikke eller så vil de selge deg mer deler. For ca en måned siden byttet jeg begge sider på min. Kun foring. Selger på GS bildeler. Er en grunn til at de selger løse foringer! Det værste er at jeg faktisk bytta de med BILTEMA presse.. for det var det som stod der jeg var...

Det er faktisk riktig som du/dere sier og 'delvis feil' det jeg kommer med :P Det er festet mot bærekulen som ryker, osvosv uten at jeg har spes god peil...

Jaffal: :)

bilde001dd3.jpg

bilde002wr7.jpg

Skrevet

alu er ganske seig vare... men men.. sier de det der så ryker det vel av når de har gjort det da.. jeg har vel litt grovere armer enn deg, men alikevel...

Skrevet

Yepp... men jeg må spise havregrøt resten av året ift påkostningene!

Forresten, din BMW e39 540iat ESS kompressor? Hvor mye NM og HK får du ut av den?

Btw så vet jeg ikke om casterstagene alltid har vært av aluminium :/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...