Gå til innhold

Mye datautstyr selges.

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Hovedkort:

1 stk Abit KT-1.32M

Minne:

2 stk 512mb SDRAM

Cpu:

1stk AMD 1,4ghz (med vifte)

CD/DVD-rom:

1stk Sony DVD R/RW DL

1stk Benq DVD R/RW - Model DW1610

1stk Pioneer DVD rom

1stk Philips CDRW/5200 ..

Har mange kabler liggende også, så mulig jeg har noe du trenger.

Har sikkert mer også, men det er dette jeg kommer på i farten.

Bilder kan ordnes om ønskelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke. :) Jeg betalte rundt 3000,- for dette for 2år siden. Og har ikke blitt brukt så veldig mye. Ser ihvertfall nytt ut. Har så og si kun brukt bærbar-PC'n min.

Men du kan jo gi meg ett bud... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en ting er sikkert at jeg betaler ikke mer en 600 kr for det! det er ca halv pris av hva det koster nå!

Brukt pc utstyr! synker så fort i verdi med en gang du åpner pakningen!

600+porto er greit det...

Ang den 1024mb brikka, så er det enten 333mhz eller 400mhz tror jeg. Det kan jeg evt få sjekket i morra når det blir bedre lys i boden. :) Prisen er jeg vel egentlig i tvil på her også. Men de ligger vel på en 500,- nye? Denne har jeg kun satt inn i maskina for 1mnd siden. Den er altså ny nesten. så 300,- er vel greit for en ubrukt en nesten. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp men da kjøper jeg det! send meg en pm osv! så fikser vi en deal! mulig jeg trenger noe mer så da mekker vi vel en pakkeløsning på prisen :P

pris på hovedkort og 2.8 + cpu og 1024 ram?

da med skjermkortet og da ;=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får komme med ett godt tilbud.. :) Vi snakker om ganske mange penger opprinnelig her, så kan liksom ikke bare gi det bort heller. :D

Ram-brikka er ny så og si, de ligger til rundt 500,- .. Hovedkortet var det vel tett oppunder 2000,- for og det samme for cpu'n.. Så alt i alt, så snakker vi "egentlig" om rundt 7000-7500,- .. Men, som du har sagt så faller prisen på disse tingene med en gang du har åpnet pakningen. Forventer ikke å få igjen det jeg har gitt, men burde da kunne få igjen litt. :)

Alle tingene kan såklart bli levert i original eske. (ihvertfall da ram, hovedkort og gfx-kort)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får komme med ett godt tilbud.. :) Vi snakker om ganske mange penger opprinnelig her, så kan liksom ikke bare gi det bort heller. :D

Ram-brikka er ny så og si, de ligger til rundt 500,- .. Hovedkortet var det vel tett oppunder 2000,- for og det samme for cpu'n.. Så alt i alt, så snakker vi "egentlig" om rundt 7000-7500,- .. Men, som du har sagt så faller prisen på disse tingene med en gang du har åpnet pakningen. Forventer ikke å få igjen det jeg har gitt, men burde da kunne få igjen litt. :)

Alle tingene kan såklart bli levert i original eske. (ihvertfall da ram, hovedkort og gfx-kort)

selger vil ha mest for det han selger og kjøper vil ha det billig mulig! men det burde være mulig å finne en pris! men er egentlig på jakt etter en helt grei pc som skal brukes som en 2007 server + apace!

men skjermkortet skal jeg iallefall ha for mitt er daut!( 6600gt) og orker ikke kjøpe nytt! for da blir det heller ny pc :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

grafikk korte er ikke vert stort.

7600 serien ligger på rundt 600-700kr..(og det er den laveste i serien du kan få taki i dag)

skjerm kort, hovedkort, og cpu'n er nesten ikke å få på makredet, så priser er nesten umulig å finne.

men du kan vel få ca 5-700 kr for de fleste delen..(sån om du lurte)

men asus via kt600 ligger på rundt 300-500kr

Minne:fra psdata.no

2 stk 512mb SDRAM=rundt 500kr stk

2 stk 512mb DDR= rundt 200kr stk

1 stk 1024mb DDR = 405 kr

dette er prisen de ligger på nette i dag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

selger vil ha mest for det han selger og kjøper vil ha det billig mulig! men det burde være mulig å finne en pris! men er egentlig på jakt etter en helt grei pc som skal brukes som en 2007 server + apace!

men skjermkortet skal jeg iallefall ha for mitt er daut!( 6600gt) og orker ikke kjøpe nytt! for da blir det heller ny pc :P

Du får komme med en pris her eller på PM, så får vi nok til en samlet sum som vi begge er fornøyd med. :) Får ikke svart deg før i morra nå, men får jo ikke sendt varene før på mandag uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...