Gå til innhold

Ca pris på bytte av toppakning på verksted


twindekk
 Share

Anbefalte innlegg

Heisann!

Litt update på div priser hittil. Poster mer etterhvert. Bare sånn til info.

Hamar bil AS. komplett bytte ink mva og deler 12000,- plansliping ca 1000,- totalt 13000,-

Trorud bil i Fredrikstad. Komplett ytte ink deler og moms uten plansliping......hold dere fast: 35 500,-

Har da hittil teoretisk sett spart 22500,- på å ringe litt rundt.

Er spent på å høre hva de andre kommer med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat byttet toppakkning på min E46 98 mod 318i på Trondsen Auto i Tromsø avtalte pris på toppakkningsskifte på 12.000,- 7,5time jobb og pakkningskitt på ca 2000,- men dem gjor masse annet også så regninga havna på 22.500. Alle feriepengan blei borte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:shock: aaaao 35 500,- Sa du at du fikk det for 13 et annet sted ? Ville så likt å hørt svaret på han i andre enden når du sa det. Hvordan i all verden kan de forsvare sånne priser ?! ...usj.

En tusenlapp er jo overkommelig pris for planing da, men fortsatt 12000 i pakningsbytte er mange penger syns jeg. Du kjenner ingen som er litt mekanisk anlagt da? Når folk uten noe spesielle skruerfaringer får det til så kan det jo ikke ver så vanskelig. Evt. kjøp Haynes boken på e36'en din, der står det meste beskrevet steg for steg med bilder. Meget flott bok som har spart meg mange kroner :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Takk for svar!

Råe priser ja. Jeg går nok for en løsning hvor jeg engasjerer noen kyndige bekjente mest sannsynlig. Ingen fare det. Men får jeg en grei pris vil jeg nok vurdere verksted grunnet evt garanti på jobben osv.

Siden du nevner Haynes boken. Hvor får jeg kjøpt denne??

Takk

KJ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Takk for svar!

Råe priser ja. Jeg går nok for en løsning hvor jeg engasjerer noen kyndige bekjente mest sannsynlig. Ingen fare det. Men får jeg en grei pris vil jeg nok vurdere verksted grunnet evt garanti på jobben osv.

Siden du nevner Haynes boken. Hvor får jeg kjøpt denne??

Takk

KJ

Synd du ikke bor litt nærmere bartebyen da, for da har jeg gjerne gjort det for under halve av prisen du har fått fra verkstedene jeg ja :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for alle svar:)

Finner nok en god pris og løsning etterhvert på dette men har skjønt at grundig research er elementært når man har BMW. Hehe.

Skal få tak i den Haynes boken. Det er ihvertfall helt sikkert.

Må forresten skryte litt av Autozentrum på Gardermoen. Meget trivelige og hjelpsomme folk. God service.

Noen som har tips på svenske verksteder som kanskje kan være verdt et forsøk vedrørende toppakningsbytte??

Har hørt det kan være vesentlig billigere å dra over grensa med slikt.

Tips og erfaringer mottas med takk.

KJ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott tråd osv. men jeg må ærlig inrømme at de pengene å ta det på verksted ville jeg spart meg. Det er ikke vanskelig å bytte en toppakning. Heng opp plakat i byen du bor i etter noen som har peil på å bytte toppakning om du ikke kjenner noen. Ikke mye hokus pokus med Haynes i bakhånd. Jeg kjøpte min på biltema, vet ikke om de har for E36 der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...