Gå til innhold

erfaring med lykter fra koed?+ noen spørsmål

vegsir
 Share

Anbefalte innlegg

vurderer å ta meg en tur til danmark å handle litt lykter, og div til bilen min. men så leste jeg på en tråd her at kvalitetet på lyktene kunne være litt dårlig? noen emd erfaring? det jeg vurderer å kjøpe er: angeleyes,klare blinklysglass,klare tåkelykter, baklykt

vil sånn et stabstag ha noe for seg på bilen min? og fant ikke senkesett til den på siden til koed.

er en 88. 535 E-34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dårlig erfaring med de AE lyktene. Svakt lys i ringer, ser veldig godt de 4 pærene i ringene(ikke pent), nesten halvparten av pærene def. etter 6 mnd. og flere av plastfestene på lyktejusteringen knakk ved justering :? .

Bilde av min Touring 6 mnd. etter montering.

Dig_kam_662.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dårlig erfaring med de AE lyktene. Svakt lys i ringer, ser veldig godt de 4 pærene i ringene(ikke pent), nesten halvparten av pærene def. etter 6 mnd. og flere av plastfestene på lyktejusteringen knakk ved justering :? .

Bilde av min Touring 6 mnd. etter montering.

Dig_kam_662.jpg

hm. det var jo fryktelig nedtur. har du hørt om andre som har problemer med lysa eller? noen som kan anbefale andre billige lykter som funker? åssen er det å bli stoppa med slike lykter? må de være godkjent eller noe`?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...