vegsir Skrevet August 9, 2007 Share Skrevet August 9, 2007 vurderer å ta meg en tur til danmark å handle litt lykter, og div til bilen min. men så leste jeg på en tråd her at kvalitetet på lyktene kunne være litt dårlig? noen emd erfaring? det jeg vurderer å kjøpe er: angeleyes,klare blinklysglass,klare tåkelykter, baklykt vil sånn et stabstag ha noe for seg på bilen min? og fant ikke senkesett til den på siden til koed. er en 88. 535 E-34 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet August 9, 2007 Share Skrevet August 9, 2007 Har dårlig erfaring med de AE lyktene. Svakt lys i ringer, ser veldig godt de 4 pærene i ringene(ikke pent), nesten halvparten av pærene def. etter 6 mnd. og flere av plastfestene på lyktejusteringen knakk ved justering . Bilde av min Touring 6 mnd. etter montering. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegsir Skrevet August 10, 2007 Forfatter Share Skrevet August 10, 2007 Har dårlig erfaring med de AE lyktene. Svakt lys i ringer, ser veldig godt de 4 pærene i ringene(ikke pent), nesten halvparten av pærene def. etter 6 mnd. og flere av plastfestene på lyktejusteringen knakk ved justering .Bilde av min Touring 6 mnd. etter montering. hm. det var jo fryktelig nedtur. har du hørt om andre som har problemer med lysa eller? noen som kan anbefale andre billige lykter som funker? åssen er det å bli stoppa med slike lykter? må de være godkjent eller noe`? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet August 10, 2007 Share Skrevet August 10, 2007 Er flere her på bimmers som har hatt de samme probleme som meg . Jeg kjenner ikke til noen andre AE lykter som er bedre. Men er flere steder man får kjøpt løse ringer, som man montere ved å splitte orginallykter. Men er jo endel jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå