Hylland Skrevet August 9, 2007 Skrevet August 9, 2007 Har nokon felger til bmwen som eg tenkte eg kanskje kunne bruke på audien... Lure berre på kva eg må gjere for å få til dette! Bmwen har boltsirkel - 5-120, innpress 20 og senter 72,5 Audien har boltsirkel - 5-112, innpress 45 og senter 57,1 Er det vanskelig å få til? Har nemlig nokon feite 18tommera eg kunne tenkt meg å hivd på, men dersom det er vanskelig, så kjøpe eg heller nokon billige greier!!!
hagenisse Skrevet August 9, 2007 Skrevet August 9, 2007 Du må jo bare lage nye hull slik at de fysisk går på, frese av endel slik at innpresset blir riktig og bruke en helsikes senterring. No prob!
Thon_Racing Skrevet August 9, 2007 Skrevet August 9, 2007 Det går ikke med slingrebolter. Dem tar kun 2mm forskjell.
325icab_88 Skrevet August 9, 2007 Skrevet August 9, 2007 Det går ikke med slingrebolter. Dem tar kun 2mm forskjell. Ja seff blinksa litt, syntes det sto 122
haavard Skrevet August 10, 2007 Skrevet August 10, 2007 Kan hende du finner spacere som bygger om boltsirkelen. Men da vil nok hjulet stikke en del utafor, kommer an på hvor brei felgen er.
Mr_Sunde Skrevet August 10, 2007 Skrevet August 10, 2007 Du vil jo få 5cm øket sporvidde på audi'en bare på grunn av innpress. Skal du i tillegg til med overgang/spacere så vil dette bygge ut enda mer så jeg ville i første omgang sjekket om det i det hele tatt er mulig å få på plass dette på audi'en. Å få det lovlig er nok bare å glemme. Men alt går å få til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå