sivert Skrevet August 10, 2007 Share Skrevet August 10, 2007 Var på EU kontroll med bilen i dag, fikk 2er feil på ikke godkjent senke fjærer (ikke skrevet inn i vognkortet) hva skal til for at jeg får dette godkjent???? hvilken papirer trenger jeg??? Håper på raskt svar da dette haster. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet August 10, 2007 Share Skrevet August 10, 2007 Godkjenningspapirer på fjærene (tüv f.eks), papirer på firehjulskontroll og evnt papirer på lysjustering og forsvarlig montering hvis du møter på folk i dårlig humør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sivert Skrevet August 10, 2007 Forfatter Share Skrevet August 10, 2007 takk for kjappt svar. da har jeg de papirene jeg trenger, med tanke lys justering har jeg xenon som justerer seg selv så det behøver jeg ikke tenke på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sivert Skrevet August 10, 2007 Forfatter Share Skrevet August 10, 2007 Er det statens vegvesen jeg må dra til for å få godkjenning??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin Skrevet August 10, 2007 Share Skrevet August 10, 2007 Tuv papirene finner du sikkert på hjemmesiden til produsenten hvis du ikke har dem. Er de ikke tuv godkjente, får du ikke godkjent det. Så må du ha firehjulskontrollen, og vise den på bt, der de også heiser opp bilen og sjekker nummerne på elle 4 fjørene, og skriver det inn i vognkortet (dette er selvsakt ikke gratis), som du etterpå må vise på verkstedet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet August 10, 2007 Share Skrevet August 10, 2007 Ja, men det er en måneds ventetid på å få time, litt avhengig fra sted til sted. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin Skrevet August 10, 2007 Share Skrevet August 10, 2007 Er det statens vegvesen jeg må dra til for å få godkjenning??? Du må ha firehjulskontrollen på et vanlig verksted, som du får papirer på, som du tar med til statens vegvesen, sammen med tuv papirene, så sjekker de at det er de akutuelle fjærene som sitter på bilen og skriver det inn i vognkorte, som du igjen viser der du hadde eu kontroll så de får ført inn ok på den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sivert Skrevet August 10, 2007 Forfatter Share Skrevet August 10, 2007 Takk for alle svar. Jeg har alle papp irene jeg trenger heldighvis, må bare få bestilt hos statensvegvesen nå. Takker igjen for alle svar. Lært noe nytt i dag også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ti Skrevet August 10, 2007 Share Skrevet August 10, 2007 merk, du må ha firhjulskontroll med godkjente hjulvinkler! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå