JvP Skrevet August 13, 2007 Forfatter Skrevet August 13, 2007 Så da er det altså m50b25 motor med hjerne + kassa fra 520 motoren. Eller m50b25 med kasse hjerne og mellomaksling fra en 525. Blir vell kanskje 520 kassen om den passer rett på motoren. Takker alle så meget for og ha gjordt meg litt bedre opplyst er så kjipt og være midt i skruinga og oppdage at ting ikke passer overens.
JvP Skrevet August 16, 2007 Forfatter Skrevet August 16, 2007 Liten update, har funnet meg en motor nå som blir kjøpt og sannsynligvis skrudd ut av donorbilen i helga. M50b25 motor,el-nett,gearkasse,melloaksling og litt ekstra småtterier blant annet nytt hanskrom prisen blei ikke så gale
verticalescape Skrevet August 16, 2007 Skrevet August 16, 2007 da er det jo bare rein skruing igjen Du vil merke bra stor forskjell på de 42 hk og 50nm ekstra
JvP Skrevet August 16, 2007 Forfatter Skrevet August 16, 2007 La oss nå håpe det for den gikk som en dass på hjul med gamle motoren, den var jo ikke heilt fresk da men ;p
JvP Skrevet August 28, 2007 Forfatter Skrevet August 28, 2007 Ja da var man godt i gang med skruinga det går jo enn noe sakte ved siden av jobb og skole men fremmover går det, men så i dag fant jeg et lite problem mellomakslingen fra 525 en passer ikke på diffen min noen ideer uten om og finne meg en 525 diff ? Den til venstre er fra bilen min Ellers så ser "garasjen" så fint ut så
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå