BMW525ia Skrevet August 10, 2007 Share Skrevet August 10, 2007 Heisann.... Jeg har en E36 sedan...... ska fikse bilder i mårra. Og er ute etter noen "Tøffe" felger, enten med bred kant, eller crome felg. max pris ca 12000,- helst under 10000,- Jeg tenkte på disse: http://www.tevodekk.no/default.aspx?Dep ... DimIndex=3 Altså de øverste ! Ka dåkker trur om de ??? Er det noen som vet om noen tøffe felger, som passer på bilen min ??? LINK ?? Håper på svar.......trenger felger innen 2-3uker!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Samaraiuz Skrevet August 10, 2007 Share Skrevet August 10, 2007 Du får ta en liten kjik på oz-felger, mener de kan få en ganske grom kant. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PIIIPower Skrevet August 10, 2007 Share Skrevet August 10, 2007 ASA by BBS har også noen med "litt" kant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
javewl Skrevet August 10, 2007 Share Skrevet August 10, 2007 Sleng inn bilde av bilen din, så skal vi finne noe feite felger som passer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå