ThomasB Skrevet August 11, 2007 Share Skrevet August 11, 2007 hei, som topic sier lurer jeg på om det finnes gearkuler med lys, men dog UTEN ///M, er nemlig sterkt imot ALLE M-emblem på en ikke M-bil. takker for tips, linker og ellers hjelp... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet August 11, 2007 Share Skrevet August 11, 2007 Har montert girkule med lys uten ///M, kjøpt hos KOED. Monterte også short shift i samme slengen . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasB Skrevet August 11, 2007 Forfatter Share Skrevet August 11, 2007 Okei, tusen takk for rask og konstruktivt svar:) Da blir det girkule med lys her også, uten M-emblem(som er FORBEHOLDT ///M-Biler) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet August 11, 2007 Share Skrevet August 11, 2007 Høh? Jeg har ikke M-bil, men bilen min har M-merke i rattet orginalt.. Hvorfor ikke i girspaken også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasB Skrevet August 11, 2007 Forfatter Share Skrevet August 11, 2007 var en mening fra meg da, hvor mange "M316" går ikke langs norske veier?? Megateit spør du meg.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FatLaces Skrevet August 12, 2007 Share Skrevet August 12, 2007 var en mening fra meg da, hvor mange "M316" går ikke langs norske veier?? Megateit spør du meg.... Helt enig med deg. Har lyst på M sportsratt, bare uten M emblem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasB Skrevet August 12, 2007 Forfatter Share Skrevet August 12, 2007 Har montert girkule med lys uten ///M, kjøpt hos KOED. Monterte også short shift i samme slengen . Kjøpte du sånn ledningskit også, evt. hvor koblet du det til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fre Skrevet August 12, 2007 Share Skrevet August 12, 2007 det er en viss forskjell på M-Tech og M3, M5 osv da.. BMW leverer jo originalt girkule, ratt, innstegslister med ///M på til biler med M-pakke. Så det ser jeg ikke noe galt med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FatLaces Skrevet August 12, 2007 Share Skrevet August 12, 2007 det er en viss forskjell på M-Tech og M3, M5 osv da.. BMW leverer jo originalt girkule, ratt, innstegslister med ///M på til biler med M-pakke. Så det ser jeg ikke noe galt med det visste jeg ikke. trodde M bare var M. da kan jeg kanskje ordne det rattet likevel da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasB Skrevet August 12, 2007 Forfatter Share Skrevet August 12, 2007 er ikke M-tech bil heller. greit med M-technik embler på en M-technik bil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FatLaces Skrevet August 12, 2007 Share Skrevet August 12, 2007 og hva skiller en m-tech bil fra en vanlig bil ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet August 12, 2007 Share Skrevet August 12, 2007 og hva skiller en m-tech bil fra en vanlig bil ? Bl.a. understell, front- og bakfangar, sideskjørt, div. interiørdetaljar... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FatLaces Skrevet August 12, 2007 Share Skrevet August 12, 2007 hmm jeg har understellet iallefall, det får holde og trolig snart M ratt også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå