ThomasB Skrevet August 13, 2007 Share Skrevet August 13, 2007 mange usaklige innlegg her, selger spør jo om noe.... Synes mattsvart er tøft, så lenge det ikke er pga. slitt lakk....Limmet's bil er jo mattsvart, å den er jo ikke så ille.. Prisen på bilen kommer vel helt ann på hvilken stand bilen er i: rust, bulker, stand på motor/driverk.... Du skulle jo fiksa "styringa" før du la bilen ut for salg, er en sikker "skremselsfeil"... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tingen__ Skrevet August 13, 2007 Forfatter Share Skrevet August 13, 2007 takk for den tilbakemeldingen vet det med styringen virker skremmende, er kunn et av leddene ut fra tannstangen som er gåen, og det skiftes når jeg kommer hjem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet August 13, 2007 Share Skrevet August 13, 2007 Vist du skal lakke den anbefaler jeg zinnoberrot. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tingen__ Skrevet August 13, 2007 Forfatter Share Skrevet August 13, 2007 ikke dum farge det nei Men nå er ikke bilen til salgs lenger, jeg har bare hatt den ute i 2-3dager nå, og har fått så mye forskjelie telefoner og meldinger, altfor mye useriøst! Er kunn interisert og bytte i dyrere e30 325i eller en e28 m535i (om det står motor i går for det samme) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prebols Skrevet August 13, 2007 Share Skrevet August 13, 2007 Simons effektanlegg til m20 e30 er det veldig fin lyd i. Og bakpottene er passe store. Men de tåler ikke så mye julig desverre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tingen__ Skrevet August 13, 2007 Forfatter Share Skrevet August 13, 2007 veldig fin lyd ja men kunne vært litt mer. det er vanskelig og henge det skikkelig opp siden det er så tungt og stort så det er litt lavt etter min mening. men tåler det ingenting? da får jeg vel heise det opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg