Gå til innhold

Som sakt så har jeg krasjet bmw. hva skal jeg ha? vanlig skjerm eller M3 bredere?  

112 stemmer

1. 1. Som sakt så har jeg krasjet bmw. hva skal jeg ha? vanlig skjerm eller M3 bredere?

• Vanlig forskjerm
      49
    • M3 bredere heile veien rundt
      64

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kult prosjekt, gikk bilen i nordland før mener å sett den på en del lokale treff.

Blir bra vis du får til å bruke e36 stolene.

Lykke til videre.

• Svar 243
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Intressant prosjekt med E36 baksetet. Hadde du giddet å ta mange bilder av det? Jeg har/hadde planer om det samme, men det ble påstått å være umulig, så jeg slo det fra meg :) Skal du ha Vader stoler foran også?

Masse bilder blir det ja.

Vader fram stoler blir det ikke siden jeg har Fine E30 sport seter foran.

Skrevet
Kult prosjekt, gikk bilen i nordland før mener å sett den på en del lokale treff.

Blir bra vis du får til å bruke e36 stolene.

Lykke til videre.

Bilen gikk i nordland ja. Det er nok jeg som har bilen enda. det er bare jeg som har flyttet på meg. har hatt bilen over 3 1/2 år no. det er nok go bilen min.

Stolene blir ikke no. blir en annen gang. syns jeg har fine fram stoler i fra før. men det er mine meininger da.

Skrevet
Har du nå tips og bilda om kordan du får inn dem stolan du har i bil'n? stekk å henta me nå m3 individual stola å baksetet i mårra tili så sku ha funne ut korr my jobb det bi å få det i bil'n:)

om du har nå bilda, gidd du å send dem på mail?

stian.b0rresen@gmail.com

Stian

stola i fra E30 M3 og baksete? Vist det er i fra E30 M3 så da er det bare å sett dem på orginal festene. samma med baksetet.

Skrevet

nei e har ikke stola.

bare bak setet.

Man må sveis inn alle feste punkten fra en E36 cupe og flytt sikkertselen ut til siden der man skal fest selen.

Det er nok ikke bare hiv dem inn. jeg skal lag det sånn at jeg kan ta dem ned at man kommer rett inn i bagasjerommet. sånn man gjør i E36 cupe 318is osv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...