Gå til innhold

Som sakt så har jeg krasjet bmw. hva skal jeg ha? vanlig skjerm eller M3 bredere?  

112 stemmer

1. 1. Som sakt så har jeg krasjet bmw. hva skal jeg ha? vanlig skjerm eller M3 bredere?

• Vanlig forskjerm
      49
    • M3 bredere heile veien rundt
      64

Anbefalte innlegg

• Svar 243
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

ikke noe problem. man lager ramme stiver i bak vegen nede og øverkanten. det er jo engentlig bare 1mm stål som ligger der.

Med 1toms med noen mm gods rør som går øver og nedre så skal det var krute godt.

Alt som monters skal også fungers ikke bare se fint ut.

Skrevet

Ja da vart det kapping av mellom aksling da er det bare igjen å sveis og drei en liten flens som skal presses på mellom akslingen at den blir bein.

SP_A0098.jpg

Skrevet

Sjå der ja:) bi jo greit det der:) ser du har utstyr å bruk så da ska det vel gå fint:)

va å henta interiøret idag, bi knall å få det i bil'n :)

har du nå bilde av bil'n din sånn den e no?

Skrevet

ke du tenk på stian?

Bilen er så sei likens som den var når jeg bod i br.sund eneste som har kommet på er svarte DE lykter og 3.5 liter nedi.

Noe spesielt du vell ha bilde av?

Skrevet

plass er det nok av. har du ikke målt selv?

Montering blir det enda en stund til. har masse andre ting jeg skulle ha gjort før at bak setet kommer inn.

jeg kjøp me skada m-teck 2 front orginal. så jeg holder på og pusser sånn smått på det av og til. skal ha det til lakering når jeg kommer opp over til br.sund i Uke 40-41

Skrevet

ok, nei e ha kje gidda å målt enda:P e har coupe baksetet så det e kanskje litt større enn det du har men det SKA inn i bil'n så sånn e det med den saken:)

bilde av interiøret:)

dsc00522rj6.th.jpg

Skrevet
ok, nei e ha kje gidda å målt enda:P e har coupe baksetet så det e kanskje litt større enn det du har men det SKA inn i bil'n så sånn e det med den saken:)

bilde av interiøret:)

dsc00522rj6.th.jpg

jeg og har cupe bak sete. så det er nok lik stort.

har du ikke dem støttan som står på sia av ryggen på vær sin side bak?

Skrevet

joda, men dem legg på sia av der på ei seng:P så fikk dem ikke med i bildet:P trur det bi bra når alt e montert:) må bære prøv å få tak i det tøyet som e i midta av stolan så e får laga me nå stilige dørtrekk;)

om noen veit om hvordan trekk det er og hva det heter/hvor man får kjøpt så skrik ut!

Skrevet

for å trekk opp da far du på sia av Teksdata, der dem driv med møbler. dem trekk opp og masse andre ting. det er samma karn som driv møbel bygging på Berg. han er kjæmpe flink å han er ikke dyr.

Skrevet

trekk opp e kje nå problem:) mamma har sånn high-tech symaskin så ska nok få sydd. problemet e å få tak i det tøyet som e brukt i stolan da e kje har peiling på ka den farga heita eller ka stolan heita bortsett fra at det e m-stola.

Skrevet

ja i dag fikk jeg start på bilen og motoren går veldi fint :D

jeg tok en liten filming når jeg startet opp.

men fila er i Mp4 hvordan gjør jeg om til avi fil?

Skrevet
Er det elektriske farge mot farge eller?

Elektriske er på farge på farge mot mitt ledningnett med check kontroll.

Det var oppstart i dag og alt fungert som det skulle :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...